Gå til innhold

Hva synes dere om «fittefis»?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke no å bry seg om. Helt naturlig, spesielt hvis du erter litt med å trekke den helt ut mellom slaga. Har også opplevd fis fra det andre hølet når hun kommer skikkelig. Tar det som et kompliment når det skjer 🤣 Folk må ikke være så høytidelige. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke, og tviler på mange menn synes det er ekkelt. Ikke så ofte jeg har opplevd det, men de gangene det er vært mye så har det vært damer som er vide, og jeg tar henne bakfra. Så sliter man med det, så er kanskje knipeøvelser lurt 

Anonymkode: 12192...218

Skrevet

Det skjer så lev med det 😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2020 den 2.21):

:sulosi::tog::tree::sjokkert::pirat::nissegutt::nissegutt::nissegutt::nissegutt:

Anonymkode: 488b5...65a

?

Anonymkode: 5fb67...6c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2020 den 14.15):

Fittefis kommer ikke av at man ikke kan knipe ... de kommer av at luft pumpes inn i vagina.

Anonymkode: 59376...8e0

Fortell hvordan penis har evne til dette.

Skrevet
On 4/16/2020 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Hva synes dere om «fittefis»? Synes dere det er kleint? Skjer veldig ofte synes d er sykt kleint, Hvordan kan man forhindre d?

Anonymkode: 7ca14...01d

Overvektige kvinner får ofte dette problemet!

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Tobias001 said:

Eh, nei. De har like normale og like individuelt forskjellige vaginaer som alle andre kvinner, faktisk.

Anonymkode: 31dc6...177

• Nyttig 1
Skrevet
Tobias001 skrev (22 minutter siden):

Dummeste jeg har lest. Er selv meget slank, og opplever dette stadig. Har også flere i vennegjengen, som er under det BMI-skalan vil anse som normalvektig, som 'sliter' med dette, så hvordan dette er et 'overvekstproblem' kan jeg ikke forstå

Skrevet

Problemet kan nok kanskje løses ved at han / dere endrer vinkel på hvordan penis går inn i deg... og hvor langt ut han trekker seg før han presser den inn igjen. Prøv å endre litt på stillinger og se om problemet blir større eller mindre.

Uansett er dette typisk en sak som kun den ene bryr seg om. Det er jo typisk at den kroppen som gjør noe unormalt, lager en lyd eller finner på noe synes det er dritflaut. Den du puler på bryr seg gjerne ikke. Du kan jo ta "testen" på deg selv ... om gubbens kropp gjør noe rart, hvordan reagerer du da?

AnonymBruker
Skrevet

Putt inn et rør og luften går ut gjennom røret uten å lage fiselyder. 

Anonymkode: 6612c...a77

AnonymBruker
Skrevet

Jo, mange menn bryr seg, og takker for seg om de hører fittefis. 

Anonymkode: 18307...e64

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden hadde jeg sex med ei dame som opplevde dette for første gang i livet sitt.

Hun ble helt sjokkert og visste ikke hva hun skulle gjøre eller hvor hun skulle gjøre av seg.

Ble ikke noe mer den kvelden si.

Anonymkode: e2e60...2c6

Skrevet
On 1/3/2024 at 8:46 AM, AnonymBruker said:

Nuvel, det er nok mang en fitte som har fått luft i seg uten at det er en pikk involvert hvor det da sleppes ut luft som kan høres ut som en våt fis - ergo fittefis.

Derimot er det det vel ytterst få pikker som får luft i seg og genererer en fis. Derfor ikke pikkfis.

Uansett skal jeg være enig med deg i at så lenge det er en pikk og en fitte involvert og det kommer luft inn i skjeden som fører til en lyd som høres ut som en våt fis, så burde det hete pulefis eller penetreringsfis.

Anonymkode: e2e60...2c6

Nei? Jeg har faktisk ikke opplevd fittefis uten at en pikk har vært involvert. Sier ikke at det ikke skjer, bare at jeg ikke har opplevd det..

Derimot har jeg opplevd pikkfis. Ikke noe som skjer naturlig, måtte hjelpe til med et kateter. Litt usikker på nytteverdien av den opplevelsen da, ut over å få noen til å le. 😛

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 1.22):

Fortell hvordan penis har evne til dette.

Opplevde det en gang med en fyr med meget liten penis.. Penisen fylte ikke rundt hele hullet mitt tror jeg. Aldri opplevd det med normale peniser. Og det har blitt noen....🙈

Anonymkode: 4dc98...30d

Skrevet

Det er komisk. Og turn off.

Anonymkode: 270c5...2bc

Skrevet

Turnon. Det blir lyder under sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...