Gå til innhold

Hva synes dere om «fittefis»?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må fnise litt og syns det er litt småkleint uansett hvor naturlig det er. Har bare skjedd i doggy her, og spesielt hvis han trekker seg langt ut før han går inn igjen

Anonymkode: a4a4b...198

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Verre å faktisk fise mens man holder på.

Anonymkode: 59376...8e0

Det gjorde jeg en gang under orgasme 😳, men han merket det ikke. Jeg spurte etterpå. Fittefising har jeg aldri opplevd. Det skulle jo ikke være plass til særlig luft der inni når han fyller opp, så det forstår jeg ikke.

Anonymkode: 5ef6e...6f3

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, abc123detvardet skrev:

Luft pumpes inn når penis går inn og ut av vagina.

Ikke hvis skjeden omslutter penis hele tiden og snurper seg sammen umiddelbart. Det sier seg selv. Da er det ikke plass til luft. 

Anonymkode: 6c95d...9ce

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis skjeden omslutter penis hele tiden og snurper seg sammen umiddelbart. Det sier seg selv. Da er det ikke plass til luft. 

Idet du dytter et solid stempel inn vil all luft presses ut. Hvis du dytter inn en medium til liten penis blir ikke trykket nødvendigvis stort nok til å skape overtrykk  - fittefis. En real fittefis er resultat av stort stempel, trang høne eller kombinasjonen av disse. 

Fittefis er en bekreftelse på at en passer sammen. 

Fittefis er idealet.

Anonymkode: 721e2...a72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke fittefis, fordi jeg ikke liker å være oppblåst. Kjenner jo ikke en ting når fitta er blåst opp som en ballong. 

Anonymkode: 6ac69...7b5

• Nyttig 1
Skrevet

Det er sånn at luften som går inn der må ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh.. skjeden er tøyelig og skal ikke snurpe seg igjen så fort penis går ut

Anonymkode: 1a986...6b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I en av mammahjerters podcastepisoder hørte jeg ett triks som hjelper litt! Tydelig hvilken episode det er på. 

Her har det skjedd litt etter jeg fikk barn. Aldri før. Blir ikke flau, vet det er naturlig. Men føler meg ekstremt lite sexy når det skjer. 

Skjer aldri under sex, men av og til etterpå. Like kleint det, da ligger vi ofte stille og koser i armkroken. *så kommer den sexy lyden og ødelegger stemningen* 😂

Anonymkode: f3775...a89

Skrevet

Hva slags sex har du? Snurper seg sammen?

Tror du må lese litt fysikk jeg. Så klart er det plass til luft. 

Bare fordi det virker umiddelbart for deg betyr ikke at det skjer umiddelbart... Umiddelbart er noe vi mennesker bruker for å beskrive noe skjer med en gang innen vår fatteevne. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en av mammahjerters podcastepisoder hørte jeg ett triks som hjelper litt! Tydelig hvilken episode det er på. 

Her har det skjedd litt etter jeg fikk barn. Aldri før. Blir ikke flau, vet det er naturlig. Men føler meg ekstremt lite sexy når det skjer. 

Skjer aldri under sex, men av og til etterpå. Like kleint det, da ligger vi ofte stille og koser i armkroken. *så kommer den sexy lyden og ødelegger stemningen* 😂

Ha er trikset?

Anonymkode: 8fbab...c35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, si det da? 

Anonymkode: 5a3c7...7e6

• Liker 1
Skrevet

Vi synes det er kjempemorsomt.

Det blir mye luft hvis pålen hans har en litt annen vinkel enn skjeden, f.eks. hvis han sikter mot g-punktet. 

Etterpå kan vi trykke nederst på magen min slik at luften kommer ut. Og så ler vi sammen.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fioljenta skrev:

Det blir mye luft hvis pålen hans har en litt annen vinkel enn skjeden, f.eks. hvis han sikter mot g-punktet. 

Etterpå kan vi trykke nederst på magen min slik at luften kommer ut. Og så ler vi sammen.

Trygghet, slik skal det være. Fittefis er bare moro. Folk er for anspente og nervøse istedenfor å le sammen. En fittefis kan løse litt på stemningen med rett innstilling. Fortsett å ha det gøy i sammen. Sex blir bedre med humor. Kjekt å lese at noen har det bra sammen. Da er en ikke alene om det.

Anonymkode: 721e2...a72

• Liker 1
Skrevet

Vi ler som hyener xD  Sjølv om vi har hatt sex sidan 2008'

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 18.4.2020 den 11.58, AnonymBruker skrev:

Ja, si det da? 

Anonymkode: 5a3c7...7e6

Skrev det ikke fordi det er mulig de sa mere som jeg har glemt. 

Men enten underveis, om det kommer mye luft da så kan man stikke en finger inn i skjeden og dra til siden. Da kommer luften ut, uten lyd. Samme etterpå når man er helt ferdig. 

Kanskje noe mange gjør? Men jeg hadde aldri tenkt på det😂  

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (På 19.4.2020 den 0.22):

🤣🤣🤣

Anonymkode: 64cab...c95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når penis pumper luft inn og ut av skjeden igjen, igjen og igjen så må jo luften ut igjen 🤷‍♀️ Luften kommer jo ikke innenfra, den pumpes jo inn av penis. Ingen skjeder "prumper" uten at det er en penetrerende penis involvert 😉 Dette er helt elementær fysikk, men menn vil jo gjerne legge skylden for at de pumper inn luft over på kvinnene, viktig at kvinner skammer seg under sex 🙌

Anonymkode: f57db...df4

AnonymBruker
Skrevet
blaffen skrev (På 17.4.2020 den 14.14):

Hvorfor hetter det 'fittefis' og ikke 'pikkfis'? Eller hvorfor ikke 'pulefis' eller 'penetreringsfis'? Jeg har nemlig ennå til gode å høre at fitta har klart å fise helt på egen hånd, det har alltid vært en pikk involvert. ;)

Nuvel, det er nok mang en fitte som har fått luft i seg uten at det er en pikk involvert hvor det da sleppes ut luft som kan høres ut som en våt fis - ergo fittefis.

Derimot er det det vel ytterst få pikker som får luft i seg og genererer en fis. Derfor ikke pikkfis.

Uansett skal jeg være enig med deg i at så lenge det er en pikk og en fitte involvert og det kommer luft inn i skjeden som fører til en lyd som høres ut som en våt fis, så burde det hete pulefis eller penetreringsfis.

Anonymkode: e2e60...2c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2020 den 1.19):

Hva synes dere om «fittefis»? Synes dere det er kleint? Skjer veldig ofte synes d er sykt kleint, Hvordan kan man forhindre d?

Anonymkode: 7ca14...01d

Jeg har FF som lyd på tlf når kona ringer,artig:)

Anonymkode: ccf4e...909

Skrevet

Det er jo dette som er ekte «pussy talk». Digger det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...