Gå til innhold

Kule bæsjeposer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen nettbutikker som selger bæsjeposer i kule farger og mønster med håndtak? 🤓

Anonymkode: 3dace...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rusta har sorte eller rosa med skullprint 🤪

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Neket skrev:

Rusta har sorte eller rosa med skullprint 🤪

Takk! Jeg er fornøyd så lenge de ikke er helt sorte, det er mye morsommere å pelle bæsj med kule poser. Må sjekke ut de der! Tror samboer kommer til å se aldeles nydelig ut på tur med hunden med sånne poser.

AnonymBruker
Skrevet

De er ofte tynnere, så man kjenner varmen av nysluppet bæsj bedre. Og de revner fortere noe som er greit å være obs på om det er gress eller grus på stedet. 

Anonymkode: b9241...610

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er ofte tynnere, så man kjenner varmen av nysluppet bæsj bedre. Og de revner fortere noe som er greit å være obs på om det er gress eller grus på stedet. 

Vi har flere kule uten håndtak, og synes de er helt ok. Tar alltid med en ekstra i tilfelle de ryker. Men vi vil ha MED håndtak, så det er problemet med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg noen andre poser også. :fnise: Så lenge de ikke er gjennomsiktige. Noen poser er svartgrå og gjennomsiktig. 😮 Ingen vil bruke gjennomsiktig bæsjepose.

Anonymkode: 00f9d...d6f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker dem til kattedoen, de holder greiere enn de nedbrytbare til Clas Ohlson ihvertfall 🤪

Skrevet

Plantasjen har i flere farger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Neket skrev:

Jeg bruker dem til kattedoen, de holder greiere enn de nedbrytbare til Clas Ohlson ihvertfall 🤪

De er totalt krise.. 

Hilsen en som plukka opp løs bæsj med pose som røk med hånda rundt bæsjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...