AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Noen som vet om noen nettbutikker som selger bæsjeposer i kule farger og mønster med håndtak? 🤓 Anonymkode: 3dace...ed9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 23 minutter siden, Neket skrev: Rusta har sorte eller rosa med skullprint 🤪 Takk! Jeg er fornøyd så lenge de ikke er helt sorte, det er mye morsommere å pelle bæsj med kule poser. Må sjekke ut de der! Tror samboer kommer til å se aldeles nydelig ut på tur med hunden med sånne poser. Anonymkode: 3dace...ed9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 De er ofte tynnere, så man kjenner varmen av nysluppet bæsj bedre. Og de revner fortere noe som er greit å være obs på om det er gress eller grus på stedet. Anonymkode: b9241...610
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er ofte tynnere, så man kjenner varmen av nysluppet bæsj bedre. Og de revner fortere noe som er greit å være obs på om det er gress eller grus på stedet. Anonymkode: b9241...610 Vi har flere kule uten håndtak, og synes de er helt ok. Tar alltid med en ekstra i tilfelle de ryker. Men vi vil ha MED håndtak, så det er problemet med dem. Anonymkode: 3dace...ed9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Jeg kunne godt tenke meg noen andre poser også. Så lenge de ikke er gjennomsiktige. Noen poser er svartgrå og gjennomsiktig. 😮 Ingen vil bruke gjennomsiktig bæsjepose. Anonymkode: 00f9d...d6f
Neket Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De er ofte tynnere, så man kjenner varmen av nysluppet bæsj bedre. Og de revner fortere noe som er greit å være obs på om det er gress eller grus på stedet. Anonymkode: b9241...610 Jeg bruker dem til kattedoen, de holder greiere enn de nedbrytbare til Clas Ohlson ihvertfall 🤪
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 14 timer siden, Neket skrev: Jeg bruker dem til kattedoen, de holder greiere enn de nedbrytbare til Clas Ohlson ihvertfall 🤪 De er totalt krise.. Hilsen en som plukka opp løs bæsj med pose som røk med hånda rundt bæsjen. Anonymkode: 3dace...ed9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå