Gå til innhold

bryllupskake


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har fått en venninne som er kjempeflink til å bake til å bake bryllupskaken for oss, tror den blir kjempebra..

Men.. jeg har lett litt rundt for å finne et brudepar eller annen pynt å ha på toppen, uten å finne noe jeg liker. Noen som vet hvor man kan finne sånt?

De standard plastfigurene jeg har sett i diverse bokhandlere vil jeg ikke ha.. Eller kanskje noen har andre tips til hva som kan brukes som pynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har også andre typer brudepar i bokhandlere, ikke bare disse plastfigurene. Styret veldig med akkurat det å finne en annen figur selv, men fant en flott en i Oslo. Det hele endte opp med at plastfiguren var finest på kaka likevel, så vi har en ubrukt figur hjemme...

Tror også du får kjøpt slike fugurer hos enkelte bakerier, ellers kan du jo bestille en figur herfra:

http://www.bryllup-bryllupskager.dk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panduro har mange fine.

De Panduro har i marsipan er en type av de marsipanfigurene som var på linken jeg la inn lenger opp.

Ellers har man jo mulighet for å lage noe selv også da? Det er faktisk ikke så vanskelig, men krevet jo litt tid og tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi skal bake kake til oss, og hun skal lage en kontur av et brudepar i smelta sukker. Legger bare bildet vi brukte på invitasjonen under et bakebapir eller noe sånnt, og tegner konturen med flytende sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også sett kaker som bare har monogram som pynt på kaken - det er også flott - hvis man ikke ønsker det tradisjonelle paret på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...