AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #21 Del Skrevet 31. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så trist. Her fester folk og reiser til utlandet og ødelegger for andre. De burde fått bot.Eller de bryter regler.Å kunne gå i sin mors begravelse er en selvfølge så lenge du er frisk! Stakkars deg og jeg kondolerer så mye. Anonymkode: 88ab5...2f3 Ting var litt annerledes i april.... Ikke enig i at dette var greit, men gammel tråd.. Anonymkode: ad8e1...1bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. august 2020 #22 Del Skrevet 31. august 2020 Uff, håper du dro TS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 31. august 2020 #23 Del Skrevet 31. august 2020 Akkurat her hadde jeg bare dratt. Det er helt greit og alle skjønner det ❤️ bare dra i begravelsen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #24 Del Skrevet 3. september 2020 På 31.8.2020 den 13.59, AnonymBruker skrev: Så trist. Her fester folk og reiser til utlandet og ødelegger for andre. De burde fått bot.Eller de bryter regler.Å kunne gå i sin mors begravelse er en selvfølge så lenge du er frisk! Stakkars deg og jeg kondolerer så mye. Anonymkode: 88ab5...2f3 Så det er selvfølge kun hvis mor bor i Norge? De med foreldre i utlandet klarer seg fint uten å gå i begravelsen til foreldrene sine? Anonymkode: 06259...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #25 Del Skrevet 3. september 2020 Så trist. Pappa døde 14 juli. Heldigvis stoe kirke og med hver 2. Benk ble det plass til 9. De lovet oss å ta i bruk oppe om det kom flere. Det gikk bra. Tror det var 94. Mange som var på feire osv. Det går ikke an å nekte noen å komme i begravelse til egen mor. Ta media på saken Anonymkode: e2f3f...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sosialaksept Skrevet 1. oktober 2020 #26 Del Skrevet 1. oktober 2020 Eg hadde gått i gravferda. Om så det var flust i koronatilfeller hadde ingenting eller nokon som helst politikar kunna stoppa meg frå å delta i gravferda til mi eiga mor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå