Gå til innhold

Får ikke komme i min mors begravelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist. Her fester folk og reiser til utlandet og ødelegger for andre. De burde fått bot.Eller de bryter regler.Å kunne gå i sin mors begravelse er en selvfølge så lenge du er frisk!

Stakkars deg og jeg kondolerer så mye.

Anonymkode: 88ab5...2f3

Ting var litt annerledes i april....

Ikke enig i at dette var greit, men gammel tråd..

Anonymkode: ad8e1...1bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat her hadde jeg bare dratt. Det er helt greit og alle skjønner det ❤️ bare dra i begravelsen ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2020 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Så trist. Her fester folk og reiser til utlandet og ødelegger for andre. De burde fått bot.Eller de bryter regler.Å kunne gå i sin mors begravelse er en selvfølge så lenge du er frisk!

Stakkars deg og jeg kondolerer så mye.

Anonymkode: 88ab5...2f3

Så det er selvfølge kun hvis mor bor i Norge? De med foreldre i utlandet klarer seg fint uten å gå i begravelsen til foreldrene sine?

Anonymkode: 06259...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Pappa døde 14 juli. Heldigvis  stoe kirke og med  hver 2. Benk ble det plass til 9. De lovet oss å ta i bruk oppe om det kom flere. Det gikk bra. Tror det var 94. Mange som var på feire osv. Det går ikke an å nekte  noen å komme i begravelse  til  egen mor. Ta media på saken

Anonymkode: e2f3f...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Eg hadde gått i gravferda. Om så det var flust i koronatilfeller hadde ingenting eller nokon som helst politikar kunna stoppa meg frå å delta i gravferda til mi eiga mor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...