Gå til innhold

Hvorfor stenges ikke gamlinger inne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg TS kommet hjem fra en liten handletur.

Det første som møter meg når jeg går inn i butikken, er intet mindre enn to par, der ser ut til å være i 75-85 år, traskende ut av butikken.

Mannen i det ene paret går til rullatoren sin, før de går glade og fornøyde hjem, som om alt var som før.

Dette er altså de vi stanser hele samfunnet for, stenger ned skoler, private bedrifter, offentlige tjenester, setter hele samfunnet på vent. Skaper personlige tragedier. For at ikke disse skal dø. Selv fortsetter dem som før.

I stedet for å heller stenge dem inne, passe på at de får levert de matvarer, forbruksvarer og omsorg de trenger, til det evt. kommer en vaksine.

Klokt valg.

Anonymkode: 3dae1...65b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg TS kommet hjem fra en liten handletur.

Det første som møter meg når jeg går inn i butikken, er intet mindre enn to par, der ser ut til å være i 75-85 år, traskende ut av butikken.

Mannen i det ene paret går til rullatoren sin, før de går glade og fornøyde hjem, som om alt var som før.

Dette er altså de vi stanser hele samfunnet for, stenger ned skoler, private bedrifter, offentlige tjenester, setter hele samfunnet på vent. Skaper personlige tragedier. For at ikke disse skal dø. Selv fortsetter dem som før.

I stedet for å heller stenge dem inne, passe på at de får levert de matvarer, forbruksvarer og omsorg de trenger, til det evt. kommer en vaksine.

Klokt valg.

Anonymkode: 3dae1...65b

Så det du mener er at oppegående eldre ikke skal få lov til å gå på butikken og attpåtil være blide og fornøyde mens de gjør det? Javel.

Det er forøvrig ikke dem vi stanser samfunnet for. Vi gjør det for sykehusene.

Anonymkode: 5f60a...852

• Liker 4
  • Opprett ny...