Gjest Reisende Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Jeg skal til Estland i sommer og har lyst på ett opphold på et spa-hotell. Noen som har noen anbefalinger å komme med?
Smørblomsten Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Gjør som jeg; søk på Tallinn her inne! Fant mye info Jeg drar dit neste tirsdag! Men Pärnu er det vanskelig å finne ledig hotell, så vær ute i god tid, jeg var for sen :veldigsur:
Gjest bankboksen Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Da vi var i Parnu flommet det over av hotellrom.. Men de var dyre.. Så vi leide en liten leilighet som lå vegg i vegg med Kafe Munga (anbefales!!). Kjempekos.. Både billigere og hyggeligere enn hotell.. Parnu er kjempekos.. men spaene.. ville ikke kastet bort tiden der..
Gjest Respect Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Parnu er kjempekos.. men spaene.. ville ikke kastet bort tiden der.. Hvorfor ikke?
Gjest bankboks Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor ikke? For de er ganske "østeuropeiske", men likevel til nokså "vestlige" priser. (de i f.eks Budapest er vanvittig mye bedre.. og til lavere pris!!!) Og så er det så mye annet fint i Parnu... Stranden og byen.. Mmm.. kjempefint.. Og jeg anbefaler som sagt Restaurant Munga på det høyeste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå