Gå til innhold

Når kommer brødskjæremaskiner tilbake i butikkene??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brødet jeg kjøper er ikke ferdig oppskåret! Det som er det er bare møkkabrød!

Anonymkode: 5ae9e...d50

Da får du stå og skjære hele opp selv når du kommer hjem fra butikken. 

Anonymkode: 2c247...a76

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere venstrehendte som føler seg krenket her 😂

Anonymkode: e92e4...97f

Ikke krenket😂Men jeg som venstrehendt føler trang til litt oppklaring😊 Brødet blir ikke noe annerledes når en venstrehendt skjærer brødet. Det blir det samme for oss som når du skjærer med høyre hånd. Hvis vi venstrehendte skulle ha skåret brødet med høyrehånden, eller at du og andre høyrehendte skulle ha skåret med venstrehånden hadde derimot blitt tull. Det må nok være mannen din som i seg selv skjærer litt rart. Ikke noe med at han er venstrehendt.

Anonymkode: ff3e5...a86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som andre har forslått kan du bare kjære opp hele brødet selv når du kommer hjem

Alternativt kjøpe en billig brødskjæremaskin

tredje mulighet er å gå til en lokal baker, der skjærer de ofte opp brødet for deg. To fluer i en smekk - støtte lokalt næringsliv og ferdige skiver klappet og klart! og ikke minst får du kanskje et bedre brød enn butikkbrødene

Anonymkode: 05af0...2dc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir gal av dette! Mannen er venstrehendt og skjærer altfor tykke skiver, og når jeg skal skjære opp blir det feil pga måten han har skåret opp på. Alt var så mye lettere da man kunne skjære det ferdig opp i butikken automatisk.

Er det virkelig fare for Korona om man får disse maskinene tilbake??

Har tre små barn hjemme og hjemmekontor, sover litt, til de som mener jeg bør bake selv og at dette ikke er et problem osv. Og barnehage kan jeg vel bare glemme som avlastning neste uke, da ungene alltid har snørr i nesen.

Godt forsøk. 

Anonymkode: ec134...f4d

• Liker 4
Skrevet

Kjøp oppskåret. Jeg gidder iallefall ikke å skjære selv, skivene blir enten for tjukke, skeive eller begge deler. Nei takk. 

Gjest Keikolina
Skrevet

Skjønner deg ts, kjøper ferdig oppskjært brød.

AnonymBruker
Skrevet

Bunnprisen min har den en brødskjæremaskina fremme. De fjernet den først, men så tok de den frem igjen for en ukes tid siden.

Anonymkode: cacf1...496

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rema har et godt brød som er ferdig oppskåret. Blå etikett, med havre eller noe sånt tror jeg.

Anonymkode: a655a...5a7

De har Godt&Grovt med havre og en variant til. Koster det samme som ikke-oppskåret. 

Anonymkode: 6a173...c40

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan de overlever i alle andre land hvor det ikke er maskin i butikken 🙄 bort med disse ekle bakteriebomber i butikkene! Når vi er i gang kan de slutte å oppbevare brød åpent! Brødene er tørre og for å ikke snakke om hvor mange som tar på, hoster på og nyser på disse brødene! Ash!

Anonymkode: db774...eb2

De får spise kake 😃

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Blir gal av dette! Mannen er venstrehendt og skjærer altfor tykke skiver, og når jeg skal skjære opp blir det feil pga måten han har skåret opp på. Alt var så mye lettere da man kunne skjære det ferdig opp i butikken automatisk.

Er det virkelig fare for Korona om man får disse maskinene tilbake??

Har tre små barn hjemme og hjemmekontor, sover litt, til de som mener jeg bør bake selv og at dette ikke er et problem osv. Og barnehage kan jeg vel bare glemme som avlastning neste uke, da ungene alltid har snørr i nesen.

https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kjoekkenapparater/oppskjaersmaskin/pl-1744/

AnonymBruker
Skrevet

Bagatell såklart, men en av de tingene som har irritert meg i hverdagen at brødskjære-maskinene er vekk. Skivene vi skjærer selv blir helt feil.

Anonymkode: f9b9d...a3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid sett på brødskjæremaskiner i butikker som smittebomber, så jeg håper de ikke kommer tilbake.

Anonymkode: a75f5...295

• Liker 5
Gjest Lawyam
Skrevet

Det ER jo den beste oppfinnelsen i nyere tid da. Alltid ferske brødskiver og veldig rask å tine fra fryseren. Ingenting kastes. Og ingen smuldring.

Nå måtte jeg ta et helt brød opp fra fryseren, hadde glemt å dele det, det betyr timevis med venting og "gamle brødskiver" i flere dager. 

AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at Ts antakeligvis er helt seriøs. 😂

Anonymkode: ee6de...82d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bagatell såklart, men en av de tingene som har irritert meg i hverdagen at brødskjære-maskinene er vekk. Skivene vi skjærer selv blir helt feil.

Anonymkode: f9b9d...a3f

Enig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Eller det beste: få inn maskinene igjen! Man sprer ikke Korona pga. å ha brødskjøremaskin i butikkene, de som har bestemt dette er vel de samme som har nektet oss å være på hytta i påsken, bare tøv.

Ikke så sikker. Så en gang en mann sitte i bilen utenfor butikken og plukke seg i nesen før han gikk inn og handlet. Mye ekle folk 🥴

Anonymkode: 0548a...168

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bakterier? Hvor tar du dette fra? Bare hysteri.

Det har blitt bevist gang på gang hvor mye bakterier og ecoli og annet dritt det er i disse maskinene. Leser du ikke nyheter? Det har vært på forsidene flere ganger de siste årene. Det er en grunn til at de ble stengt nå. 

Anonymkode: 124c8...891

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har blitt bevist gang på gang hvor mye bakterier og ecoli og annet dritt det er i disse maskinene. Leser du ikke nyheter? Det har vært på forsidene flere ganger de siste årene. Det er en grunn til at de ble stengt nå. 

Anonymkode: 124c8...891

Det er massevis av bakterier i absolutt alt som ikke er sterilt.

Anonymkode: eedae...a46

• Liker 2
Skrevet

Veldig så folk skulle snakke Ts ned da.

Er vel lov å uttrykke at man savner den maskinen. Eller er det kun lov å snakke om kjempe alvorlige dystre problemer? 

• Liker 4
Skrevet

Bakterier? Hvor tar du dette fra? Bare hysteri.

Ja, det er nok bare oppspinn alle disse dødsfallene om dagen. 

• Liker 1
  • Opprett ny...