AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Møtte en fyr på Tinder. Fint kontakt og kjemi fra dag en🥰 Gikk fort over til snap, og telefon og video samtaler der. Vi bor i to forskjellige byer, og like etter at vi møttes kom Corona. Det har komplisert ting. (Vi er fra samme by og har felles bekjente). Har møtt han en gang. Det var fantastisk!! Nei, vi hadde ikke sex. Møttes ute og gikk tur. Han sier at han føler det på samme måte. Meeen.... han bor fortsatt med sin eks. Han har sagt at de for over et år siden ble enige om at det var over mellom de, og de bor på forskjellige rom i huset. De har et godt samarbeid om sine tre barn, og krangler aldri. Han har derfor ikke fått ut fingeren og flyttet ut, men sier at han skal det🙄 Han har fortalt om meg til en venn av seg dom vet om situasjonen hans. Han har ikke fortalt hun han bor med om meg, og pga. stengte barnehager/skoler/hjemmekontor har det vært vanskeligere for han å ha kontakt. Det har vært litt slitsomt og forholde seg til. For en uke siden skrev jeg at pga. situasjonen hans så ønsker jeg at vi lar dette ligge, og heller tar opp tråden når ting er mer avklart for hans del. Han skrev at han var enig og at han skjønner at det er vanskeligere for meg så lenge situasjonen hans er uavklart. Men at han veldig gjerne vil møte meg igjen osv. Dagen etter fjernet han meg fra Snap, for så å legge meg til igjen noen dager senere. Han tok ikke kontakt, og fjernet meg igjen.... Så nå har jeg fjernet han og🤦♀️ Men jeg angrer!! Selv om det bare har gått en uke så vil jeg mye heller få et par mld om dagen enn ingenting. Jeg savner kontakten vår. Har lyst til å legge han til igjen på Snap. Bestevenninnen min sier at jeg er patetisk hvis jeg gjør det, og at han da får all makt over meg. At jeg burde vente til han tar kontakt, og så spille kostbar. Jeg hater sånne spill. Det er ikke meg. Liker jeg noen går jeg all inn. Hva skal jeg gjøre? Være mitt patetiske jeg? Eller gjøre som venninnen min sier? Anonymkode: 2ab9d...3bf
GrønnNellik68 Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Syns det er vanskelig å mene noe. Kjip situasjon. Jeg er også like patetisk som deg i sånne situasjoner men samtidig er drt kanskje ikke lurt hvis en vil bevare interessen. Du kan jo legge han til på snap men ikke skrive noe. Vise at døra er fremdeles åpen. 😂syns ikke det er verre enn å slette og legge hverandre til og slette osv... La han ta kontakt. Er han interessert gjør han det. Er tross alt han som har mest styr rundt seg som må ordnes opp i. Lykke til❤️
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Den historien om at han bor hjemme med EXen hadde jeg ikke kjøpt. Det er bare tull alt sammen. En voksen mann vet at han ikke kan begi seg ut på markedet med en sånn story og samtidig være seriøs. Han er garantert i forholdet enda, men at det funker dårlig eller middels vil jeg tro. At han driver å sletter og styrer på inn på Snapen tyder på at dette er en luring som ikke er så smart 🙈😀 Nei, hør på venninna di og ta vare på deg sjøl. Fortsetter du i dette gamet med han der så blir du hekta, og det ender dårlig for din del . Anonymkode: fe61d...057 3
Nuka Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Så lenge han ikke er en truende person/oppmuntrer til ting på feil måte er du da ikke patetisk om du legger han til igjen. Dere er da voksne, ikke tenåringer lenger? Klart alle kan drive et spill, men får ikke denna «jag meg/katt&mus-drittsekk» følelsen her? Legg han til igjen og forklar kort hvorfor og at du liker han. Værre er det ikke 😊
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, Nuka skrev: Så lenge han ikke er en truende person/oppmuntrer til ting på feil måte er du da ikke patetisk om du legger han til igjen. Dere er da voksne, ikke tenåringer lenger? Klart alle kan drive et spill, men får ikke denna «jag meg/katt&mus-drittsekk» følelsen her? Legg han til igjen og forklar kort hvorfor og at du liker han. Værre er det ikke 😊 Ts. her. Absolutt ikke. Han er snill og god, og vi har fra dag en vært enige om hva slags relasjon vi ønsker å ha. Han er ikke en player. Vi er begge voksne, i 30/40 årene. Men han er muligens litt tafatt som ikke har tatt tak i situasjonen sin. Noe jeg har forståelse for. Det er tungt å kun ha barna sine 50%. I hvertfall når bosituasjonen hans fungerer. Anonymkode: 2ab9d...3bf 1
Nuka Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Ja det er absolutt sant, men helt ærlig tror jeg vi hadde valgt likt her dersom forholdet skulle ryke, men vi klarte å samarbeide og se hverandre så ofte frem til en av oss eventuelt traff noen på samme måte som hos deg. Nå er det utfordringer med å flytte enda med tanke på situasjonen, men samtidig ville jeg nok ha reagert dersom ting ikke skjer når det begynner å bli roligere i forhold til korona
Rosatoast Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på Tinder. Fint kontakt og kjemi fra dag en🥰 Gikk fort over til snap, og telefon og video samtaler der. Vi bor i to forskjellige byer, og like etter at vi møttes kom Corona. Det har komplisert ting. (Vi er fra samme by og har felles bekjente). Har møtt han en gang. Det var fantastisk!! Nei, vi hadde ikke sex. Møttes ute og gikk tur. Han sier at han føler det på samme måte. Meeen.... han bor fortsatt med sin eks. Han har sagt at de for over et år siden ble enige om at det var over mellom de, og de bor på forskjellige rom i huset. De har et godt samarbeid om sine tre barn, og krangler aldri. Han har derfor ikke fått ut fingeren og flyttet ut, men sier at han skal det🙄 Han har fortalt om meg til en venn av seg dom vet om situasjonen hans. Han har ikke fortalt hun han bor med om meg, og pga. stengte barnehager/skoler/hjemmekontor har det vært vanskeligere for han å ha kontakt. Det har vært litt slitsomt og forholde seg til. For en uke siden skrev jeg at pga. situasjonen hans så ønsker jeg at vi lar dette ligge, og heller tar opp tråden når ting er mer avklart for hans del. Han skrev at han var enig og at han skjønner at det er vanskeligere for meg så lenge situasjonen hans er uavklart. Men at han veldig gjerne vil møte meg igjen osv. Dagen etter fjernet han meg fra Snap, for så å legge meg til igjen noen dager senere. Han tok ikke kontakt, og fjernet meg igjen.... Så nå har jeg fjernet han og🤦♀️ Men jeg angrer!! Selv om det bare har gått en uke så vil jeg mye heller få et par mld om dagen enn ingenting. Jeg savner kontakten vår. Har lyst til å legge han til igjen på Snap. Bestevenninnen min sier at jeg er patetisk hvis jeg gjør det, og at han da får all makt over meg. At jeg burde vente til han tar kontakt, og så spille kostbar. Jeg hater sånne spill. Det er ikke meg. Liker jeg noen går jeg all inn. Hva skal jeg gjøre? Være mitt patetiske jeg? Eller gjøre som venninnen min sier? Anonymkode: 2ab9d...3bf Du burde absolutt IKKE legge han til. Det her høres ut som en fyr som holder deg for narr, tror du virkelig på det han sier? Noe sier meg at det ikke er slutt mellom dem, det er nok bare noe han sier - og er utro. Selvfølgelig hadde han ikke "latt deg gå", hvis sannheten var at det var slutt mellom dem, og han var interesser i deg... Kjære vene. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, Rosatoast skrev: Du burde absolutt IKKE legge han til. Det her høres ut som en fyr som holder deg for narr, tror du virkelig på det han sier? Noe sier meg at det ikke er slutt mellom dem, det er nok bare noe han sier - og er utro. Selvfølgelig hadde han ikke "latt deg gå", hvis sannheten var at det var slutt mellom dem, og han var interesser i deg... Kjære vene. Ts. Det ville jo vært rimelig dumt av han med tanke på at vi har felles bekjente... Og det fornuftige er selvfølgelig å la det ligge til han har flyttet ut. Evt. fortalt henne at han har møtt en annen. Men fornuften min er dessverre ofte svakere enn hjertet Anonymkode: 2ab9d...3bf
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 3 minutter siden, Rosatoast skrev: Du burde absolutt IKKE legge han til. Det her høres ut som en fyr som holder deg for narr, tror du virkelig på det han sier? Noe sier meg at det ikke er slutt mellom dem, det er nok bare noe han sier - og er utro. Selvfølgelig hadde han ikke "latt deg gå", hvis sannheten var at det var slutt mellom dem, og han var interesser i deg... Kjære vene. Enig med denne. Det er nok best å bare glemme han.. Anonymkode: a2fb0...a33
Rosatoast Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts. Det ville jo vært rimelig dumt av han med tanke på at vi har felles bekjente... Og det fornuftige er selvfølgelig å la det ligge til han har flyttet ut. Evt. fortalt henne at han har møtt en annen. Men fornuften min er dessverre ofte svakere enn hjertet Anonymkode: 2ab9d...3bf Mannfolk er ikke alltid like fornuftige, og regner da eventuelt med at disse "bekjente", ikke er noe særlig å bry seg om. De har bodd sammen i ett år, og det er "slutt" mellom dem. Likevel så virker han unnvikende, fraværende og hemmelighetsfull i mine øyne. Det meste tyder på at de ikke har gjort det slutt, men at han leter etter en liten romanse/affære, med ei som ikke setter krav.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 2 minutter siden, Rosatoast skrev: Mannfolk er ikke alltid like fornuftige, og regner da eventuelt med at disse "bekjente", ikke er noe særlig å bry seg om. De har bodd sammen i ett år, og det er "slutt" mellom dem. Likevel så virker han unnvikende, fraværende og hemmelighetsfull i mine øyne. Det meste tyder på at de ikke har gjort det slutt, men at han leter etter en liten romanse/affære, med ei som ikke setter krav. Corona times så har vel en eks vært bra nok. Er nok ikke ferdig der før corona er over. Anonymkode: 8e50b...f00
Rosatoast Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Corona times så har vel en eks vært bra nok. Er nok ikke ferdig der før corona er over. Anonymkode: 8e50b...f00 Latterlig unnskyldning. Men du får bare tro på det du vil tro på 😂
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #13 Skrevet 16. april 2020 Jeg har selv bodd med en eks lenge etter det ble slutt tidligere, og i og med at dere har flere felles kjente kan du jo få historien hans bekreftet Jeg hadde definitivt fulgt hjertet fremfor å tenke verste krisescenarier. Funker det ikke så vet du at du har prøvd - om du ikke forsøker så vet du i hvert fall ikke Anonymkode: a9671...09e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå