AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Jeg har nettopp blitt dumpa på en diskret måte, og det gjør det egentlig mye vanskeligere. Jeg har datet en i et par måneder. Har likt han godt og nesten fått følelser, men jeg har alltid følt på at han har holdt litt igjen på noen områder. Han har behandlet meg bra og vi har gjort mye fint sammen ikke bare sex. I går sa han at han ikke visste helt hvor vi var på vei. Han følte han sto på stedet hvil og ville ikke gi meg forhåpninger fordi han selv ikke visste om han var klar for forpliktelser. Jeg ble ikke overrasket, men det var ikke det jeg ønsket å høre heller. For min del er det da ingen håp videre, tenker at hvis han ikke vet nå så vet han det egentlig aldri. Etter såpass lang tid med dating osv. Han vil ikke gi slipp på meg og han vil beholde vennskapet mellom oss. Han ville forsette som før uten press på det, men jeg tror at for min del er sex og kyssing ikke aktuelt nå. Han sa at ting kunne jo snu i fremtiden, men det tror ikke jeg. Jeg sa jeg måtte tenke meg om jeg egentlig vil være vennen hans. Det jeg ikke skjønner er at han ville kysse meg der vi satt ute i en park, og for meg føltes det rart når jeg nettopp ble på et vis dumpa. Skjønner ikke tankegangen til menn. Han ville fortsatt at vi skulle trene sammen og finne på ting sånn som før. Så jeg vet ikke om jeg skal kutte, (det hadde vært vondt), men samtidig er det vondere å gå mer inn i det når jeg vet sjansen for å få hele pakka er liten. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 0de59...c6b 2
Gjest ti10 Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Virker som han vil ha i både pose og sekk. Han liker deg nok, bare ikke godt nok. Og nå når han har sagt fra, mener han vel at han kan ha god samvittighet og samtidig se se om etter andre. Hadde jeg vært deg, hadde jeg brutt kontakten og prøvd å gå videre så fort som mulig, selv om det er vondt og vanskelig. Det blir bare verre for deg hvis dere skal fortsette som nå, dvs. han oppfører seg som før, samtidig som at du vet at han ikke vil forplikte seg. Det er seigpining.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Slik det er nå så er han sikkert en fin mann, men dere vil ikke det samme. Jeg hadde nok også følt på at han hadde hatt litt "overtaket" på meg siden mine følelser var klare mens han skulle få tid til å finne ut av sine. Så lenge han vet det, så vil han heller ikke ha noe hastverk med å finne ut av følelsene sine. Han får jo i pose og sekk. Vet med meg selv at jeg hadde gått og ventet og håpet på at ting skulle endre seg og at det skulle bli noe mer. Det blir bare vondt. Vondt blir det jo uansett, men det er som det skrives over her - å fortsette halvveis blir bare seigpining. Hva når han begynner å date andre samtidig som dere skal treffes mer casual? Det hadde ikke jeg orket. Hvis det er noe jeg har lært i dating, så er det at når en mann sier han ikke er klar for et forhold, så bør du tro på ham. Og ikke gidde å prøve å overbevise ham om noe annet. Det som er viktig er å gjøre det som føles riktig for deg. Jeg tror du allerede vet hva du må gjøre. Her tror jeg det bare er å bryte all kontakt, heve hodet og gå videre. Selv om det vil være vondt og vanskelig nå, så vil det gå over og du vil finne en annen som virkelig vil ha deg. Anonymkode: 283fd...b36 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik det er nå så er han sikkert en fin mann, men dere vil ikke det samme. Jeg hadde nok også følt på at han hadde hatt litt "overtaket" på meg siden mine følelser var klare mens han skulle få tid til å finne ut av sine. Så lenge han vet det, så vil han heller ikke ha noe hastverk med å finne ut av følelsene sine. Han får jo i pose og sekk. Vet med meg selv at jeg hadde gått og ventet og håpet på at ting skulle endre seg og at det skulle bli noe mer. Det blir bare vondt. Vondt blir det jo uansett, men det er som det skrives over her - å fortsette halvveis blir bare seigpining. Hva når han begynner å date andre samtidig som dere skal treffes mer casual? Det hadde ikke jeg orket. Hvis det er noe jeg har lært i dating, så er det at når en mann sier han ikke er klar for et forhold, så bør du tro på ham. Og ikke gidde å prøve å overbevise ham om noe annet. Det som er viktig er å gjøre det som føles riktig for deg. Jeg tror du allerede vet hva du må gjøre. Her tror jeg det bare er å bryte all kontakt, heve hodet og gå videre. Selv om det vil være vondt og vanskelig nå, så vil det gå over og du vil finne en annen som virkelig vil ha deg. Anonymkode: 283fd...b36 Det er sant det dere sier. Det riktige å gjøre er å bryte kontakten å sette grenser for meg selv. Takk dere ❤️ Anonymkode: 0de59...c6b 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant det dere sier. Det riktige å gjøre er å bryte kontakten å sette grenser for meg selv. Takk dere ❤️ Anonymkode: 0de59...c6b Du er sterk ❤️ Er så lett å si de kloke ordene til andre, men vet hvor vanskelig det er å gjøre det selv. Tror allikevel magefølelsen vår er riktig, og at det lønner deg å følge den. Selv om det er vondt, så føles det også godt å stå opp for deg selv. Lykke til Anonymkode: 283fd...b36 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Settes på pause så tidlig i en relasjon er det samme som å få en beskjed om at "jeg er ikke interessert". Mange som opplever dette tydeligvis. Jeg har også opplevd det av forskjellige årsaker hos henne. Har trukket meg tilbake, og har sørger ferdig angående dette at jeg er sikker på at det ikke blir noe mer seriøst i denne omgang. Finner jeg en annen som jeg passer med er hun historie uansett. Utrolig trist for jeg elsket faktisk den damen. Hennes tap, ikke mitt. Har forstått at når det er slik så tidlig, så er det uansett ikke liv laga. Når man opplever slikt tidlig i et forhold, noe som man faktisk ikke opplever i forhold før mange år er gått, ja da forstår en hvor håpløst det er når en vil mye, den andre mye mindre. Anonymkode: 43b8e...315
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Det kommer an på konteksten. Er det barn i bilde, nyseparert, nyskilt, arbeid, øvrig familie etc. som gjør at man må tenke over timing/forhold mm. så hadde jeg hatt forståelse for dette. Har vert der selv (og med en mann jeg absolutt ville ha). Hadde likevel ønsket at vedkommende hadde kommet tilbake ved en annen anledning om vi hadde vert en god match i utgp. Anonymkode: 10f2b...d28
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 Jeg er enig med de fleste over her. Han vil ha i pose og sekk. Pause etter noen måneder? La han gå og finn deg noen som oppriktig vil ha deg. Mange menn liker å ha noen mens de venter på den rette tydeligvis. Masse lykke til. Vet hvor vanskelig det er å trekke seg unna, men det er nok til sitt eget beste på sikt. Anonymkode: 50dee...aa9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 Jeg har akkurat opplevd noe av det samme. Mannen sa at han ikke var klar for forhold nå. Jeg ga meg ikke og vi fortsatte å møtes, og fikk håp om at vi var på vei til å bli kjærester. Men nei, han var jo ikke klar, men vi kunne fortsette å møtes. Men da kjente jeg at det ville jeg ikke. Så vi avsluttet. Det kan være vanskelig å gå videre når man har tro på et forhold, men selv om man ser ut til å være en god match, trenger det ikke være sånn for begge samtidig. Krever litt selvbeherskelse å gå videre, men klarer man å gjøre det med stolthet, er det best. Lykke til ts! Dette klarer du! Anonymkode: e0e1a...136
annelis Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 On 4/16/2020 at 7:10 AM, AnonymBruker said: Jeg har nettopp blitt dumpa på en diskret måte, og det gjør det egentlig mye vanskeligere. Jeg har datet en i et par måneder. Har likt han godt og nesten fått følelser, men jeg har alltid følt på at han har holdt litt igjen på noen områder. Han har behandlet meg bra og vi har gjort mye fint sammen ikke bare sex. I går sa han at han ikke visste helt hvor vi var på vei. Han følte han sto på stedet hvil og ville ikke gi meg forhåpninger fordi han selv ikke visste om han var klar for forpliktelser. Jeg ble ikke overrasket, men det var ikke det jeg ønsket å høre heller. For min del er det da ingen håp videre, tenker at hvis han ikke vet nå så vet han det egentlig aldri. Etter såpass lang tid med dating osv. Han vil ikke gi slipp på meg og han vil beholde vennskapet mellom oss. Han ville forsette som før uten press på det, men jeg tror at for min del er sex og kyssing ikke aktuelt nå. Han sa at ting kunne jo snu i fremtiden, men det tror ikke jeg. Jeg sa jeg måtte tenke meg om jeg egentlig vil være vennen hans. Det jeg ikke skjønner er at han ville kysse meg der vi satt ute i en park, og for meg føltes det rart når jeg nettopp ble på et vis dumpa. Skjønner ikke tankegangen til menn. Han ville fortsatt at vi skulle trene sammen og finne på ting sånn som før. Så jeg vet ikke om jeg skal kutte, (det hadde vært vondt), men samtidig er det vondere å gå mer inn i det når jeg vet sjansen for å få hele pakka er liten. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 0de59...c6b Du gjør helt rett. Dump han. Han fant visst ei som er bedre som han vil prøve på og nå prøver å holde deg på reservebenken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå