Gå til innhold

Gått ned 15 kilo. Merker ingenting :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er overvektig. Skal ned 40 og har nå gått ned 15. Merker det dessverre ikke verken på klær, helse eller utseendet.. Motivasjonen forsvinner :( Noen med lik erfaring? Hvordan så du det selv? 

Anonymkode: e9c20...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var jeg og. Men plutselig raste jeg ned to klesstørrelser på et par uker. Flere måneder etter jeg mistet kiloene. Helt merkelig

Anonymkode: 10788...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva veide du før? 

Anonymkode: bf4c0...ad0

140

Anonymkode: af30d...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal ned 40kg så merkes ikke 15 kg så mye. Når jeg gikk ned til det laveste jeg har noensinne vært, så brukte jeg samme str. Men klærne satt bedre på meg for å si det sånn. 

Anonymkode: 753d7...26d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

140

Anonymkode: af30d...56b

Ja da er det ikke så rart at det ikke merkes så mye enda. MEN! Du har jo klart 15 kilo og kommer ingen veg ved å stoppe opp. Heia deg! Du er nesten halvveis! 

Anonymkode: bf4c0...ad0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan korte du 15 kg 😅 skulle gjerne ha gått ned det jeg også! 

Anonymkode: 06a4d...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink! For helsa di er uansett disse 15kg gull:) Når man er såpass stor syns ikke 15kg så mye, men jo mer du går ned jo mer vil det syns. Ikke gi deg<3

Anonymkode: 6d4eb...a88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du mister 15kg, taes disse kiloene fra fett overalt på kroppen, ikke en plass! Derfor synes det ikke like godt. Hadde du tatt 15kg fra kun magen feks hadde du sett stor forskjell. Men tenk at disse kiloene forsvinner fra alle kroppsdeler. 
 

Utrolig bra jobbet forresten👏🏻 Snart vil du se resultat😎

Anonymkode: 4edb2...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt bra jobba! Du må bare fortsette :) hadde du tatt helsetester før og etter så hadde du nok sett positive resultater, og dette vil bare forsette å bedre seg om du fortsetter.  

Anonymkode: 890f8...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beveger du deg?

For å få en så bra vektnedgang (for det er kjempebra jobbet hittil!), så er det jo kosthold som er den soleklart viktigste delen, så jeg skjønner at du har fått bedre kosthold. Men det er ingen selvfølge at du også beveger deg og trener. 

Hvis du gjør det, derimot, så vil du merke det mye lettere. Motbakkene blir lettere å gå. Alle øvelser med kroppsvekt blir lettere å gjennomføre. Det er det ingen tvil om. Hilsen ei som merket helt enorm forskjell på "bare" 10 kg. 

Merker altså ingenting når jeg sitter i ro, men når jeg går i motbakker og trapper og gjør treningsøvelser, så merker jeg hvor utrolig mye mindre andpusten og sliten jeg blir nå enn før!

Anonymkode: e42eb...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det omvendt og skjønner ingenting! Folk kommentere at jeg har blitt slankere men vekta sier ikke det!! Prøver å slanke meg derfor jeg veier meg. Jeg trener ikke så kan ille være så mye muskler. Idk... Men sant det er rart?! 

Anonymkode: c8354...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er så stor må du gå ned en del mere før det vises andre steder enn bare på vekta. 

Anonymkode: 3593a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke forskjell selv, før jeg gikk ned 20 kg. Fra 125 til 105. Da ble klærne plutselig for store, i alt fra truser og bh til jakker. Det var også først da jeg fikk noen kommentarer på at jeg hadde gått ned. Men jeg merket det nok fysisk ved rundt 10-15 kg nedgang. Jeg våknet ikke lenger av at jeg snorket, det ble lettere å gå i motbakker, og jeg følte meg generelt littegrann lettere.

Jeg bor forøvrig i gangavstand til matbutikker og post i butikk, så jeg tar med meg ryggsekk hvor jeg bærer det tunge, som melk, farris, pakker etc. Og når jeg storhandler kan det bli ganske så tungt, med ryggsekk og handleposer, og jeg må gå i motbakker på vei hjem. Noen ganger har jeg regnet meg fram til at det dreier seg om 10 kg +/-, og da kjenner jeg virkelig på hvor tungt jeg hadde det før og hvor glad jeg er for at jeg ikke må gå rundt og drasse på de kiloene lenger! :) 

Anonymkode: df750...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...