Gå til innhold

Syk katt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en katt på ca 8 år.. 

hun har blitt tynn, går å mjauer og maser hele dagen.. vil inn, vil ut.. osv. Klengete og lager rare lyder.. hun virker slapp. 
kan det være makk? Blir de så syk av det?tenkte ringe dyrlegen i morgen og snakke med de. 

Anonymkode: cc073...b9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en telefon til veterinær, kan være så mye. Kan Også være orm. Hør om du kan få en ormekur på resept, den henter du bare på apoteket. :) men jeg anbefaler en tur til vet uansett, så vet kan ta de prøvene de trenger. 

God bedring til pus ❤

Anonymkode: a43c7...ba0

• Liker 1
Skrevet

Godt du skal ringe til dyrlegen. I mellomtiden kan du sjekke om hun har vondt noe sted. Spiser hun som normalt? Går på do som normalt? Min tante hadde en katt med mark, den var ikke tynn eller masete. Jeg hadde en katt som viste seg å ha urinveisinfeksjon. Hun ville ut, og inn, hele tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, MyMichelle skrev:

Godt du skal ringe til dyrlegen. I mellomtiden kan du sjekke om hun har vondt noe sted. Spiser hun som normalt? Går på do som normalt? Min tante hadde en katt med mark, den var ikke tynn eller masete. Jeg hadde en katt som viste seg å ha urinveisinfeksjon. Hun ville ut, og inn, hele tiden. 

Vet ikke om hun gjør fra seg ute da jeg ikke ser hvor hun går, men hun er vanligvis litt sky og vil ligge på badet for seg selv. Nå er hun veldig klengete på oss.. holdt henne i kveld og hun låg bare å stirret tomt i lufta.. vi har hund som hun ikke er så trygg på, men nå ligger hun bare rett ut og bryr seg ikke om hunden kommer tett på.. 

det er mest adferden jeg reagerer på.. pluss hun har blitt tynn. Ser hun drikker mye vann 

Skrevet

Skikkelig adferdsendring altså. Katter som drikker mer enn vanlig, kan ha diabetes eller nyreproblemer, men jeg vet ikke om de blir tynnere. Jeg ville ha ringt veterinærvakta om hun blir dårligere før klinikken åpner. Håper virkelig at hun blir frisk igjen 💓

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, MyMichelle skrev:

Skikkelig adferdsendring altså. Katter som drikker mer enn vanlig, kan ha diabetes eller nyreproblemer, men jeg vet ikke om de blir tynnere. Jeg ville ha ringt veterinærvakta om hun blir dårligere før klinikken åpner. Håper virkelig at hun blir frisk igjen 💓

Vi var hos legen i dag. Nyresvikt. Hun måtte avlives.. trist 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei så leit 😞😢

Anonymkode: 26534...25b

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å nei, så leit 😢. Jeg har i dag tenkt på hvordan det gikk med henne, trodde ikke det var så akutt. Jeg vet hvor trist det er når dyrene må avlives 😿. Og jeg har hatt en katt som forsvant da hun var 8 år.

Takk for at du fortalte oss om katten din. Ønsker deg alt godt videre 💓

Skrevet

Så trist💔 Kjenner en pus som måtte avlives for det samme i romjula..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...