AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Jeg ble dumpa av daten min i kveld. Hun sier de rette følelsene ikke har kommet og vi har havnet i friendzone. Jeg er så lei meg nå fordi jeg har de rette følelsene for henne. Jeg har gitt henne den tiden hun trengte, men nei hun satte strek. Strigråter her jeg sitter å skriver dette. En voksen mann det er jeg, men ikke mye tøff nå nei. Dette går jo over etter en tid sikkert. Det sies tiden leger alle sår. Men husk, du har fått en plass i hjertet mitt for alltid. Anonymkode: be16d...139
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Føler virkelig med deg, det der er helt forferdelig vondt 💔 Det blir bedre med tiden, men akkurat nå forstår jeg at det ikke kjennes sånn. Med tiden vil du treffe nye flotte jenter, og sannsynligvis vil hjertet ditt åpne seg igjen. Denne jenta som akkurat nå føles så perfekt vil blekne, og tårene dine vil byttes ut med hjertebank og et svært glis. For meg hjalp det på den verste sorgen å kaste meg ut i det igjen, sveipe og bli kjent med andre. Det fikk meg til å innse at han ikke var enestående, at også andre kunne være en god match og få meg til å føle meg bra. Håper den verste sorgen din vil gå over snart, og at du har noen du kan snakke med når tankene spiser deg opp 🙏 Anonymkode: f95d3...922 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Ja det å bli dumpet er vondt og smerter veldig. Så føler med deg min venn. Men til trøst så blir smerten lettere og lettere med tiden og som med all annen sorg i livet så vil det blekne. Og til slutt så vil det ikke gjøre vondt mer. Og ikke glem at det også finnes mange andre potensielle flotte vakre personligheter som garantert vil passe deg mye bedre. Men uansett så er det å bli avvist og forkastet noe vi alle har opplevd eller kommer til å oppleve her i livet. Så det må vi regne med at hører med til livets mange tøffe og vanskelige utfordringer. Men du står han av. Og du klarer det. Anonymkode: 401c8...816
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå