Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en mann i midten av 20-årene fra Oslo. Er veldig aktiv og driver en del med idrett. Har atletisk kropp og er forholdsvis en kjekk mann (har jeg hørt).

Jeg er ikke veldig erfaren. Ønsker meg en jeg kan bli mer erfaren med. Kanskje noe uforpliktende forhold? Eller noe som kanskje kan utvikle seg til noe mer.

Noen tips til hvor man kan finne en fast jente for hygge? Kan man si til jenten/kvinnen at man er lite erfaren, eller vil dette kun være turn-off? 

Endret av Nordfjell
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å delta i tur grupper ? Eller på aktiviteter der jenter liker seg. Hvis du kun er ute etter uforpliktende forhold så er vel tider og dating apper det som passer best ?

Anonymkode: ac0d5...783

Skrevet

Prøvd tinder og fikk match med en pen jente som ville treffe meg. Hun spurte hva som tenner meg i senga. Sa jeg ikke er veldig erfaren og da ville hun plutselig ikke treffe meg mer. Vet ikke om jeg vil det igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker ikke uerfarne menn, så det må du absolutt ikke nevne. Og damer liker i alle fall ikke å drive opplæring, så det må du heller ikke nevne.

Anonymkode: 108e1...e5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Nordfjell said:

Prøvd tinder og fikk match med en pen jente som ville treffe meg. Hun spurte hva som tenner meg i senga. Sa jeg ikke er veldig erfaren og da ville hun plutselig ikke treffe meg mer. Vet ikke om jeg vil det igjen.

Du må jo ikke si at du er uerfaren! Ikke si noe om det, lyv litt om nødvendig

Anonymkode: e7078...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt morsomt egentlig, menn vil ikke ha "horer" som har pult rundt. Men damer vil heller ha en "horebukk" som har høvla over halve byen.

Anonymkode: 217b3...bd0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt morsomt egentlig, menn vil ikke ha "horer" som har pult rundt. Men damer vil heller ha en "horebukk" som har høvla over halve byen.

Typisk idiotutsagn. Noen synes det er stas med jomfruer,  men for å treffe noen bare for å ha bra sex,  så er det en fordel at de vet hva de driver med.  Alle ser etter en attraktiv partner,  og noe som følger med attraktivitet er at de har hatt mulighet til å ha mye sex. Hvis du ikke takler det, så ikke spør. 

Anonymkode: 1d263...095

• Liker 1
Skrevet

Jeg får mange match på tinder, så er ikke attraktivitet det står på. Noen har spurt om jeg er kristen. Jeg er ikke religiøs. Er vel mer reaksjonene som gjør at jeg kvier meg i å prøve meg.

kanskje litt dumt å lyve? Det vil vel merkes i senga? Men jeg får vel bare ikke si noe, og eventuelt ta en reaksjon i senga.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Nordfjell skrev:

Jeg er en mann i midten av 20-årene fra Oslo. Er veldig aktiv og driver en del med idrett. Har atletisk kropp og er forholdsvis en kjekk mann (har jeg hørt).

Jeg er ikke veldig erfaren. Ønsker meg en jeg kan bli mer erfaren med. Kanskje noe uforpliktende forhold? Eller noe som kanskje kan utvikle seg til noe mer.

Noen tips til hvor man kan finne en fast jente for hygge? Kan man si til jenten/kvinnen at man er lite erfaren, eller vil dette kun være turn-off? 

Da ville jeg heller prøvd å finne en jente å bli glad i hvis jeg var deg.

Anonymkode: 33159...391

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart sykdom spres. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nordfjell skrev:

Jeg får mange match på tinder, så er ikke attraktivitet det står på. Noen har spurt om jeg er kristen. Jeg er ikke religiøs. Er vel mer reaksjonene som gjør at jeg kvier meg i å prøve meg.

kanskje litt dumt å lyve? Det vil vel merkes i senga? Men jeg får vel bare ikke si noe, og eventuelt ta en reaksjon i senga.

Du trenger ikke lyve direkte, men heller bare unnlate å si så mye. Spør de om preferanser i senga, så si at du liker kvinner som tar litt styring. Husk at alle må begynne et sted, og for hver gang du har vært intim med noen, så har du lært masse. Om de så kaster deg på hue og ræva ut etterpå,  så har du mye mer erfaring enn du hadde før. 

Anonymkode: 1d263...095

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Minner om min situasjon for en stund siden. Jeg var jomfru (ukysset) til slutten av 20-åra. Det var morsomt å se tiltrekningen forsvinne fra øynene deres, når jeg nevnte det til damer. 

Du har vel noen fantasier/ting som tenner deg selv om du ikke har erfart det selv, snakk om det istedenfor å legge vekt på manglende erfaring. 

Det som for meg ser ut som ditt største problem er usikkerhet, usikker på dating og usikker på sex. Damer misliker usikre menn og usikker på sex kan være direkte avtennende. Det er forståelig å være usikker når forventningene er at som mann skal en være den aktive, dominerende, erfaren og god i sengen. Og i tillegg når en hører damer klage over sex (her eller ute i verden) er det alltid mannen sin feil, egoistisk, dårlig i sengen, osv. Når en da har lite erfaring og manglende erfaring gjør det vanskelig å få mer, kan det være utfordrende. 

Det finnes mange bøker og ressurser om sex, kanskje det kan gi mer trygghet, å ha noe grunnleggende å gå ut fra. Når jeg hadde lite erfaring fokuserte jeg på kommunikasjon, var klar på at de måtte si hva de likte og ville (gjør det fortsatt). 

Det beste er jo å bli sikker på seg selv, ikke bry seg om hva andre tenker om deg. Som mann det å lære seg å tolerere avvisning og til og med like det. 

Ble mye surr her, håper det har noe verdi. 

Anonymkode: b8ee9...0b4

AnonymBruker
Skrevet
På 16.4.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev:

En mann kan være erfaren selv om han bare har vært med én kvinne. Kvalitet, ikke kvantitet. Men du er nok en unggutt som har misforstått. 

Anonymkode: 5d114...9f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...