AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #141 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke tenkt å se den. Får litt guffen følelse av at nrk nå ødelegger for en subkultur ved å lage et kleint og skjeivt bilde av den. Har skjedd før det. Tror tv2s reality-serie wunderland er bedre. Anonymkode: 740f2...256 Det er helt motsatt. Man får innsikt og forståelse for en kultur mange ikke forstår og har fordommer mot. Mennesker gjør feil, er sammensatte og besitter mange ulike følelser, karaktertrekk uavhengig av miljøet de vanker i. Jeg kjente denne serien langt inn i ryggmargen, det er noe av det beste og vondeste jeg har sett på lenge, og jeg gråt meg gjennom flere av episodene selv om jeg på ingen måte er i målgruppen til denne serien. Anonymkode: 1e177...2bd 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 14. februar 2021 #142 Del Skrevet 14. februar 2021 Nydelig og viktig serie. Godt å høre at flere unge menn tar kontakt med mental helse etc. etter å ha sett serien. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 18. februar 2021 #143 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg så ferdig hele serien på 2 dager og ble ferdig med sesong 2 tidligere i dag. Klarte ikke å legge den fra meg når jeg først begynte å se på, for den er bare fengslende. Skal være ærlig om at jeg begynte på serien med en god dose skepsis, for jeg hadde veldig lave forventninger til en norsk serie hvor hovedtemaet er råning og rånermiljøet.. Men her sitter jeg og hadde aldri trodd jeg skulle gråte etter noen få episoder, få fullstendig hakeslipp av spesifikke hendelser, kjenne på nærmest hele følelsesregisteret, bli glad i karakterene og bli såpass preget av det store vendepunktet. Serien er utrolig fin, ekte, sterk og troverdig laget, og omhandler så mye mer enn bare råning. Liker spesielt godt at vi seere får et innblikk i livet til et par av karakterene på innsiden. GT og Sivert spilles så dyktig og troverdig, og også Hege mot slutten av sesong 2. Rørende, fin og sterk serie som virkelig gjorde stort inntrykk 😢💔 Jeg gir den terningkast 6 og det gir jeg så og si aldri ellers - det forteller vel hva jeg sitter igjen med i ettertid. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #144 Del Skrevet 18. februar 2021 Eneste jeg ikke likte i serien var at jeg syns GT og Ine ikke hadde noen kjemi i det hele tatt. Kjærlighetssorgen til GT føltes ekte, men deres forhold og forelskelse når de var sammen, føltes påtatt og spilt. Dessverre. Han som spiller GT er en god skuespiller, så tror det handler om at den personlige kjemien dem i mellom ikke var så bra. Anonymkode: f622c...e69 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 18. februar 2021 #145 Del Skrevet 18. februar 2021 vintage skrev (På 14.2.2021 den 23.54): Nydelig og viktig serie. Godt å høre at flere unge menn tar kontakt med mental helse etc. etter å ha sett serien. Det er veldig bra, håper så mange som mulig får hjelp ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 18. februar 2021 #146 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 1.10): Ikke tenkt å se den. Får litt guffen følelse av at nrk nå ødelegger for en subkultur ved å lage et kleint og skjeivt bilde av den. Har skjedd før det. Tror tv2s reality-serie wunderland er bedre. Anonymkode: 740f2...256 Oi, da går du virkelig, virkelig glipp av noe virkelig bra. Det er på ingen måte kleint eller skjevt. Det er en vakker serie. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #147 Del Skrevet 25. februar 2021 Er karakteren Liva fortsatt med? Om så, er rollen større nå? Jeg likte henne. Anonymkode: 507f5...2cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 25. februar 2021 #148 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er karakteren Liva fortsatt med? Om så, er rollen større nå? Jeg likte henne. Anonymkode: 507f5...2cf Ja, hun er en av "hovedkarakterene". Hun har mer plass i sesong 2 enn 3, men fortsatt ikke like mye som en del av de andre (Sivert, Hege, GT og Robert) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 25. februar 2021 #149 Del Skrevet 25. februar 2021 Veldig bra serie. Usikker på om sessong 3 blir å dra det for langt. Kan være greit å gi seg på topp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvali Skrevet 26. februar 2021 #150 Del Skrevet 26. februar 2021 Den serien er så bra. Liker den veldig godt og kjenner meg mye igjen. Jeg klarte ikke å stoppe serien så jeg måtte se alle episodene på samme dag.😁 Tar opp så mye bra temaer. Jeg håper det kommer flere sesonger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #151 Del Skrevet 16. april 2021 Jeg håpe sånn vi skulle få se svar på klagen på eksamen. Hvis han bare hadde feil i tre av oppgavene, så er det mulig at karakteren hans faktisk var feil. Hvis vi tenker at Maria har regna riktig, hun sa det så bra ut, men tre av oppgavene hadde feil. Anonymkode: 57125...ef9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #152 Del Skrevet 16. april 2021 Tenker at man i Sesong 3 drar tilbake til 80-tallet, hvor man får se når sjefen på Bø Auto fikk kjærlighetssorg, etter at den nåværende ordførersken dumpet han siden han kjørte over og drepte katta hennes på en rånetur. Anonymkode: 2a3b9...ba5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 17. april 2021 #153 Del Skrevet 17. april 2021 Kan fortsatt ikke høre «sangen til Emma Steinbakken» uten å se for meg bilkortesjen og begynne å gråte.... sukk.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #154 Del Skrevet 19. april 2021 Hvilke frempek er i serien Rådebank? og hvilke virkemidler? Anonymkode: 3964e...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #155 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke frempek er i serien Rådebank? og hvilke virkemidler? Anonymkode: 3964e...736 Gjør leksa di sjøl 😁 Anonymkode: 5a969...756 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #156 Del Skrevet 19. april 2021 Frampek: Når Laila drømmer at Roger skal fri til henne. Når musikken New York spilles i bilen til Gunnar og han senere mister jobben som finansmann i Silicon Valley. Når aliensene kom flyvende ned og lagde sånne åkerformasjoner i åkeren til grisebonden. Virkemidler: Drømmer som blir til virkelighet, knuste drømmer og det som føltes som en drøm. Dette burde gi deg en A+ på oppgaven din. Anonymkode: 13742...3a7 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #157 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Frampek: Når Laila drømmer at Roger skal fri til henne. Når musikken New York spilles i bilen til Gunnar og han senere mister jobben som finansmann i Silicon Valley. Når aliensene kom flyvende ned og lagde sånne åkerformasjoner i åkeren til grisebonden. Virkemidler: Drømmer som blir til virkelighet, knuste drømmer og det som føltes som en drøm. Dette burde gi deg en A+ på oppgaven din. Anonymkode: 13742...3a7 Haha, du tar en Phoebe 😂 Anonymkode: 047c9...71b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvelin Skrevet 19. april 2021 #158 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg likte Rådebank. Veldig bra serie som tar opp viktige ting 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha12345678 Skrevet 10. mai 2021 #159 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 10.37): Frampek: Når Laila drømmer at Roger skal fri til henne. Når musikken New York spilles i bilen til Gunnar og han senere mister jobben som finansmann i Silicon Valley. Når aliensene kom flyvende ned og lagde sånne åkerformasjoner i åkeren til grisebonden. Virkemidler: Drømmer som blir til virkelighet, knuste drømmer og det som føltes som en drøm. Dette burde gi deg en A+ på oppgaven din. Anonymkode: 13742...3a7 ha ha morsom du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #160 Del Skrevet 5. januar 2022 Er det bare meg, eller er han Odin som spiller GT helt sinnssykt lik han Macaulay Culkin som spiller Kevin i Alene Hjemme-filmene? Flere som synes at de to kunne vært søsken? Anonymkode: 6a5d7...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå