Gå til innhold

Rådebank

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rådebank på NRK. Oppretter en egen tråd for var ingen med nøytral vinkling. Hva synes dere? Jeg har sett igjennom hele serien nå. Og likte den kjempegodt, overraskende bra! Satt og både smilte og grein. Rammene rundt er rånemiljøet (som jeg ikke kjenner til), men følelsene og kjærlighet/vennskap var gjenkjennbare. Håper på en sesong 2! Blitt så glad i alle karakterene. 

https://tv.nrk.no/serie/raadebank

Flere som har sett den? Evt burde dere se den og skriv her hva dere synes. 

Anonymkode: 60834...d29

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsket den! Jeg kunne så enkelt relatere meg til innholdet, selv om jeg er en voksen dame. Og veldig fint fokus med gutter og følelser ❤️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

De første episodene av sesong 2 ligger ute nå, resten kommer til søndag. Fint gjensyn med gjengen, og nydelig filming, synes jeg. Skuespillet hakker litt hos noen, men skuespillerne bak GT og Sivert spiller veldig godt. Sjarmerende serie!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Rådebank og gleder meg til å starte på sesong 2! GT spiller utrolig bra.

Anonymkode: 6d17b...2f2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 er veldig bra. Det er viktige temaer som tas opp. Kun to episoder igjen. Satser på en sesong 3 også. 

Anonymkode: f7508...024

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en ungdomsserie som handler om gutter som klarer å vise følelser og som foregår utenfor byen!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker den. 13-åringen ser den på skolen, veldig bra synes jeg. 

Anonymkode: 038e3...4dd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kosar me kånn! Ikke sett sesong to enda da, men skal se. :) Ble veldig positivt overraska over den første, selv om dialekta ikke passer. Har vært student i Bø, så det er et gjensyn med stedet for meg, og rånerkulturen er heller ikke akkurat noe nytt for meg hverken fra tida i Telemark eller fra der jeg er vokst opp -men jeg støtter ikke rånekulturen spesielt må jeg få sagt som den "ønske om å være miljøbevisst"-personen jeg er. Savner den litt, men støtter den ikke. 😛

Anonymkode: 3fd79...da6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av få serier som er enda bedre i sesong 2 enn ses.1. Engasjerer flere generasjoner her i huset. Flotte skuespillere, spesielt GT og Sivert.

Anonymkode: 37034...853

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket sesong 1 og jeg liker sesong 2 også, men det er noe av det vondeste jeg har sett på tv noen gang tror jeg.

Anonymkode: 4e021...84d

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg gråt sånn av en serie 😭😭 Men viktig tema, spesielt for unge menn på bygda. 

Anonymkode: 462e7...878

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi bli enige først som sist, at folk legger spoilere under tag? Kan jo være de som ikke får slukt serien i ett, ikke ønsker alle svar, men likevel ønsker fellesskapet her inne 🙂

En utrolig god serie. Jeg får samme type varme for disse karakterene , som skam i sin tid. Jeg blir oppringt engasjert i dem :Nikke: Må si Kasper Antonsen er fantastisk :hjerte:

Håper de lage både 3 og 4 sesonger. Et ukjent miljø for egen del, men man trenger heldigvis ikke vite opp ned på en bil for å ha glede av serien :Knegg: 

Anonymkode: f44ad...190

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat satt på episode 2. Blir helt stressa av han Sivert, stakkars fyr.

Anonymkode: 9ce33...d25

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra, grein så i dag av sesong 2. 

Anonymkode: dda58...73d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle episodene som har kommet hittil i sesong 2, og gråt sånn! Utrolig vondt, kommer til å sitte i lenge.

Anonymkode: fb8f3...b63

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra serie! Jeg har sett de to første episodene i S2. Men tror ikke jeg orker å se resten, etter hva andre skriver 😳🥺

Anonymkode: 61cae...b6b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra serie som tar opp et viktig tema! Klarte ikke å stoppe å gråte😭😭 veldig spent på hvordan sesongen avsluttes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...