AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Tenkte forsøke meg på en telttur fra i morgen til fredag og ta med hunden for første gang. Han har ikke sovet i telt før. Er en dachs. Mye jaktinstinkt. Er båndtvang og kommer til å ha langline ute. Er det noen her som har tips til hvordan dette skal gå så smørefritt som mulig? Jeg vet ikke hvordan han takler å sove i telt eller hvordan han takler at det er kaldere når han skal sove. Har vært på dagsturer før, men ikke sovet. Har to dekken. Et med tynn fleece inn mot pelsen og et litt stivere stoff utenpå. Tror det er noe vannavstøtende, men er ikke meldt regn. Det andre er noe tykkere og mer som "tynn boblejakke". Anonymkode: 7b1b4...771
Julie Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Det går nok bra 🙂 Vet ikke om dere skal gå en god tur før dere slår leir? Da vil han i hvertfall være litt sliten i hode&kropp. La han ligge i soveposen sammen med deg (sannsynligvis vil han nok også søke seg dit etterhvert som det blir kaldt).
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Hundene våre syntes det var helt greit å sove i telt, selv om de ikke hadde gjort det før. Den minste sov i soveposen min den første natta, neste natt på en av mine gensere, som jeg la nær hodet mitt. Den største insisterer på å sove bak ryggen til samboeren min. Anonymkode: 40521...cc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå