AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Bare man har vært borte i 5-10 minutter oppfører de seg som det skulle vært timesvis, hvorfor er det sånn? Anonymkode: 44e39...02f
Tabris Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Hunder er jo individer og det varierer jo litt. Men hunder er svært sosiale og for dem er det svært unaturlig å være adskilt fra sin sosiale grupper. I tillegg har enkelte hunder et bånd til sin eier som gjør at de kan få separasjonsangst når eier er borte, selv om det er en annen hund til stede. Det er noe jeg synes er veldig interessant og håper det forskes mer på hvorfor det er slik. 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Akkurat sånn har jeg det også når jeg treffer hyggelige personer eller dyr som hører til i "min gjeng".
Sunnys Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Fordi de er veldig sosiale. De elsker flokken sin ubeskrivelig høyt. De er enkle i hodet med null bekymringer
Min_hund_er_Grå Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 Tid er et menneskeskapt opplegg som vi lagde oss på et tidspunkt. Hunder har i utgangspunktet ingen evne til å fatte hva tid er. Dem lever slik sett i "nuet" Ja dem husker ting og har med seg en fortid. Men den er heller ikke fast satt av tid. Hunder lever i en flokk, ikke ei sosial gruppe. 2 forskjellige ting med forskjellige regler og prinsipper. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå