Gå til innhold

Date avlyste, vil hun ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en veldig snill jente gjennom tinder som jeg har snakket en stund med. Vi hadde avtalt å møtes for første gang i dag på en vinkveld hjemme hos meg. Men hun sendte melding nå å sa at hun kun hadde sovet to timer i natt noe som resulterte i lite energi å hodepine, og at hun gjerne ville være på topp første gang hun skulle møte meg. Hun hadde veldig dårlig samvittighet og ville avtale en ny dag.

Det er jo en god unnskyldning, men klarer ikke la vær å overtenke😅 Kan det være en annen grunn?

Anonymkode: 61189...998

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende hun snakker sant. Jeg synes det er utmattende å gå på Tinder-date, også de gangene det er noen jeg gleder meg skikkelig til å treffe. Hvis jeg ikke er uthvilt blir det et skikkelig tiltak. Du får være på ballen og avtale et nytt møte snart. Hvis hun avlyser enda en gang er hun nok ikke interessert.

Anonymkode: d67b3...d42

• Liker 4
Skrevet

Vinkveld? Help det betyr jo at du skal pule. Hvis puling er greia så skjønner jeg akkurat det, men hvis du tenker forhold så tror jo hun at du bare er tømm og rømm.

• Liker 2
Skrevet

Vet du, jeg har også sovet kun to timer i natt. 

Men jeg har ikke avtalt noen date i dag da. 😄

Og føler meg kjempetrøtt, og skulle gjerne fått «glattet ut ansiktet.»  

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Moonwalker skrev:

Når hun er på for å avtale ny dag med en gang er det nok en god sjanse for at hun vil møtes. Så ikke tvil særlig på det. Om den som avlyser ikke tar initiativ til et nytt møte hadde jeg heller tenkt at interessen var borte. Halvveis uskreven regel, egentlig. 

Dette!

Men det kan også hende at hun fikk litt panikk over at første date er vindate hjemme hos deg, DET hade jeg aldri turt å gå med på. Men som andre skriver så legger det forventninger om at det ikke er noe varig å seriøst på gang. Med andre ord så vet hun at hun må være opplagt til sex.

Anonymkode: 9b19a...94d

• Liker 2
Skrevet

Vinkveld hjemme hos deg? Hadde aldri turt møte en date første gang i et privathjem med kun oss to tilstede. Det er en farlig verden der ute.. Du er sikkert snill og grei du, men det kan ikke hun vite. Men jeg spekulerer ikke på hvordan denne dama tenker. 
Bra dere avtalte ny date da. Trolig vil det gå helt fint :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men nå må du jo høre på henne da. Hun er i dårlig form, det passer ikke og hun vil avtale en ny dag. 

Han jeg treffer nå måtte avlyse det opprinnelige tidspunktet med en kort forklaring. Han var nok litt redd for at jeg skulle gå videre, men jeg trygget han på at jeg ikke har dårlig tid. Da ble han mye roligere. 

Anonymkode: bc614...bb1

Skrevet
På 15.4.2020 den 20.03, Hr. Aktiv skrev:

Vinkveld? Help det betyr jo at du skal pule. Hvis puling er greia så skjønner jeg akkurat det, men hvis du tenker forhold så tror jo hun at du bare er tømm og rømm.

Herregud ikke alle tenker som deg. Vi lever i 2020 og jenter er ikke horer selv om de har sex første kveld, eller har hatt mer enn 5 partnere. (Ref. utallige innlegg fra deg rundt dette). 

Skrevet
9 minutter siden, Jenny77 skrev:

Herregud ikke alle tenker som deg. Vi lever i 2020 og jenter er ikke horer selv om de har sex første kveld, eller har hatt mer enn 5 partnere. (Ref. utallige innlegg fra deg rundt dette). 

Har vel ikke uttalt at de er horer.

Men hvis alle damer skal ha sex første kvelden uten tanke for at dette er en tømm og rømm fyr tror jeg tallet på antall partnere blir stygt før du endelig treffer en som kansje blir. 

Men for all del bare vær naiv og kjør på. Det er deres liv. Men forvent ikke at dere bedrer sjansen deres til menn som faktisk er seriøse. 

Ikke alle menn synes det er så veldig flott med ei dame som har ei merittliste nedlagte menn og ons. Bare sånn til opplysning. ;)

Skrevet

Er det du eller hun som har foreslått vinkveld hos deg? Hvis det er ditt forslag, kan det hende at hun har gått med på det for å være grei, men at hun egentlig synes det er litt for skummelt. Vinkveld innebærer masse forventninger, overnatting og sex.

Møt henne heller ute i solen eller på en restaurant en kveld og drikk vin, da er hun friere til å gå hvis det blir kleint.

Skrevet
26 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Har vel ikke uttalt at de er horer.

Men hvis alle damer skal ha sex første kvelden uten tanke for at dette er en tømm og rømm fyr tror jeg tallet på antall partnere blir stygt før du endelig treffer en som kansje blir. 

Men for all del bare vær naiv og kjør på. Det er deres liv. Men forvent ikke at dere bedrer sjansen deres til menn som faktisk er seriøse. 

Ikke alle menn synes det er så veldig flott med ei dame som har ei merittliste nedlagte menn og ons. Bare sånn til opplysning. ;)

Regner med du tenker nøyaktig det samme om menn som har hatt mange sexpartnere ?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Jenny77 skrev:

Regner med du tenker nøyaktig det samme om menn som har hatt mange sexpartnere ?

Ja hvorfor skulle jeg ikke det?

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Ja hvorfor skulle jeg ikke det?

Nei, hvorfor skulle du det?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...