Kafka Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hei Jeg trenger hjelp til å finne noen. Hva ville du gjort dersom du har prøvd telefonkatalogen.no etter personen, du har prøvd posten og fått beskjed om at ingen person med det navnet er reg. - & du har søkt internet uten treff. Opplysninger er selvsagt utelukket med tanke på telefonkat.no Hvor i huleste kan man spore en person da? Finne ut hvor denne personen bor? Folkeregisteret skal jeg ringe i morgen, men har bange anelser for at det går dårlig også. De vil sikkert spørre etter føds.& pers.nr. tror du ikke? Hjelp! Jeg vil og MÅ få tak i denne personen!
Kafka Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2005 Men halo?? vel, da er det ikke bare meg (*host*) fr. detektiv Ingen altså??
Mrs. K Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Sett inn en stor annonse i VG og Dagbladet Har du bare navnet på personen? Ikke bosted, jobb, gammel adresse?
Arwen Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Kjenner du ingen som kjenner noen som kjennernoen? Eventuelt om du husker navnet på en h*n kjenner og finner vedkommenes telefonnummer.
Gjest kafka utlogget Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Sett inn en stor annonse i VG og Dagbladet Har du bare navnet på personen? Ikke bosted, jobb, gammel adresse? Nope! Ingen verdens ting :-? Jeg må stikke nå - skriv inn dersom dere kommer på noe lurt da :-) Hei så lenge!
Gjest kafka utlogget Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Kjenner du ingen som kjenner noen som kjennernoen? Eventuelt om du husker navnet på en h*n kjenner og finner vedkommenes telefonnummer. nei! Ingen verdens ting. Nada Zitt, 0! Argh!!! Hva gjør man??
Mrs. K Skrevet 20. juni 2005 #8 Skrevet 20. juni 2005 Hva er det med denne personen. Har du møtt ham/henne på trikken, sett navnet bibliotekskortet, chattet på nettet/SMS, pratet sammen på konsert? Litt enklere å komme med kreative forslag med litt bakgrunnstoff.
Kafka Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2005 Hva er det med denne personen. Har du møtt ham/henne på trikken, sett navnet bibliotekskortet, chattet på nettet/SMS, pratet sammen på konsert? Litt enklere å komme med kreative forslag med litt bakgrunnstoff. utrolig å vanskelig dette skulle være faktisk :-? Men gir oss ikke
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #10 Skrevet 21. juni 2005 Du kan jo leie en privatdetetktiv intern fleip
Kafka Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2005 Du kan jo leie en privatdetetktiv intern fleip *lusker rundt* Aha! Kansje jeg forhører meg med feil personer
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #12 Skrevet 21. juni 2005 *lusker rundt* Aha! Kansje jeg forhører meg med feil personer Hva? Tviler du på mine evner? :o
Kafka Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2005 Hva? Tviler du på mine evner? :o Så absolutt ikke!! du er jo som et atlas å regne når det gjelder detaljert informasjon rundt missing persons
Kafka Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2005 Mitt navn er Drew' date=' Nancy Drew [/quote'] Pusslespillet begynner som smått å falle på plass
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #16 Skrevet 21. juni 2005 Kanskje jeg burde bytte nick, og finne ny avatar - som matcher min personlighet? Mvh Nancy Drew
Kafka Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #17 Skrevet 21. juni 2005 Kanskje jeg burde bytte nick, og finne ny avatar - som matcher min personlighet? Mvh Nancy Drew Nei! Ikke gjør det er du snill. Jeg liker nicket ditt jeg
LilleBille Skrevet 21. juni 2005 #18 Skrevet 21. juni 2005 Jeg kommer muligens litt sent inn .. og skjønner vel ikke helt .. men for å oppsummere (for det kan jo være greit å få en del råd som evt. kan brukes ved en senere anledning - om jeg skulle komme i samme situasjon) Du leter etter en som * du ikke vet hva heter * du ikke har telefonnummer el. lignende til * du ikke vet hvor bor * du ikke vet når er født * du ikke vet hvor jobber * du ikke vet hvor du har truffet :klø: .. da er jeg enig med Trille .. da er det kun kontaktannonse igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå