Gå til innhold

erfaring med bruk av onlinecoaching?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med onlinecoaching som f eks StrongBody, ElitePT osv?  Er det verdt pengene? Noen å anbefale eller ikke?

Anonymkode: c0f90...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna ElitePT ihvertfall, hvis du ikke vil støtte opp under dopkriminalitet. 

 

Ellers er det nok en god løsning hvis du er motivert for det og trenger veiledningen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt ann på hva du ønsker også. Jeg har ett program selv så jeg skal ikke peke deg i noen retning. MEN jeg kan si at jeg hadde stor nytte av en coach som fulgte meg opp.

Men det er veldig greit å tenke litt gjennom hvor mye oppfølging du ønsker og hva du faktisk vil (bare ha en plan for å gå ned fort, eller jobbe mer systematisk med forholdet rundt mat). Og det er fint å komme overens med en person hvis du skal ha kontakt med den personen hver uke. 
 

Det var litt vanskelig å få tak på hva du egentlig får hos somebody, men tror kanskje ikke du får noen oppfølging der. Jeg vet ikke, men det kan jo også være akkurat det du ser etter. 

Lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strongbody er helt utmerket! Jeg er fornøyd i alle fall. 

Anonymkode: 737cc...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt strongbody, og opplegget fungerer bra synes jeg. Kanskje noe dyrt, men det fungerer. 
Uansett så kan jeg si basert på erfaring at jeg har gått vekk fra strongbody-planen nå. For meg funket det rett og slett ikke å skulle telle hvert eneste gram og hver bidige kalori. 

Men selve opplegget rundt dette med coaching er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, addict skrev:

Hold deg unna ElitePT ihvertfall, hvis du ikke vil støtte opp under dopkriminalitet. 

 

Ellers er det nok en god løsning hvis du er motivert for det og trenger veiledningen 😊

Hæ? Dop? Er dette berettigede anklager?

Anonymkode: c0f90...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, duftlyset skrev:

Jeg har brukt strongbody, og opplegget fungerer bra synes jeg. Kanskje noe dyrt, men det fungerer. 
Uansett så kan jeg si basert på erfaring at jeg har gått vekk fra strongbody-planen nå. For meg funket det rett og slett ikke å skulle telle hvert eneste gram og hver bidige kalori. 

Men selve opplegget rundt dette med coaching er bra. 

Får man hyppig oppfølgning? Synes også de var dyre. Jeg  tenker man ikke kan telle gram og kalorier hele tiden heller (jeg bor med barn, blir aldri å veie maten foran dem f eks), men har erfaring med å veie til man har et "øyemål" f eks. MÅ man veie alt?

Anonymkode: c0f90...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får man hyppig oppfølgning? Synes også de var dyre. Jeg  tenker man ikke kan telle gram og kalorier hele tiden heller (jeg bor med barn, blir aldri å veie maten foran dem f eks), men har erfaring med å veie til man har et "øyemål" f eks. MÅ man veie alt?

Anonymkode: c0f90...c34

Du MÅ ikke veie alt, men tydeligvis har antall kalorier veldig mye å si for resultatene. 
Jeg gikk ned 4-5 kilo på planen, men så stagnerte det. og alle kiloene er godt på plass igjen :( 

Jeg har begynt på lavkarbo isteden! Trives med det så langt. Ingen plan jeg følger, bruker kun lifesum appen. 

Du får oppfølgning i form av en ukesrapport som sendes inn hver uke. De svarer deg kjapt på mail om det er noe utenom dette du trenger hjelp med. Du blir medlem i en fb gruppe som er veldig aktiv.
Etter fire uker kan du velge å fortsette på egenhånd eller bestille ytterligere oppfølgning til 1000-1500 kr mnd. 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, duftlyset skrev:

Du MÅ ikke veie alt, men tydeligvis har antall kalorier veldig mye å si for resultatene. 
Jeg gikk ned 4-5 kilo på planen, men så stagnerte det. og alle kiloene er godt på plass igjen :( 

Jeg har begynt på lavkarbo isteden! Trives med det så langt. Ingen plan jeg følger, bruker kun lifesum appen. 

Du får oppfølgning i form av en ukesrapport som sendes inn hver uke. De svarer deg kjapt på mail om det er noe utenom dette du trenger hjelp med. Du blir medlem i en fb gruppe som er veldig aktiv.
Etter fire uker kan du velge å fortsette på egenhånd eller bestille ytterligere oppfølgning til 1000-1500 kr mnd. 


 

Takk for utfyllende svar. Jeg ønsker å gå ned i fettprosent, så antar jeg må telle mye kalorier. Leser om andre onlinecoacher som er tilgjengelig daglig, så greit å vite de også er det. 1000-1500 per mnd er jo en del da...Men antar det er bra om man trenger den type oppfølgning.

Anonymkode: c0f90...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Dop? Er dette berettigede anklager?

Anonymkode: c0f90...c34

Jada, grunnleggerne Robert Eilertsen og Gunnar Strand Jacobsen er tiltalt i Norges største dopingsak, Operasjon Gilde. Gi det et lite googlesøk. De ble dømt til fengsel begge to og sitter vel fortsatt inne hvis jeg ikke husker dommene feil. Ihvertfall Eilertsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elite PT er helt fantastiske, kan virkelig anbefales!

Anonymkode: f65e6...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elite PT er helt fantastiske, kan virkelig anbefales!

Anonymkode: f65e6...ad1

Klart, har man null moral og velger å ta null samfunnsansvar og synes det er helt greit å støtte opp under kriminelle som både har produsert, solgt og oppbevart enorme mengder dop og ødelagt flere 1000 liv med dopingmidler samt pushet på egne kunder så er ElitePT er kjempevalg! 

 

Veldig kjelt for Robert Eilertsen som kan sitte i fengsel og likevel få null konsekvenser fordi folk fortsatt kjøper tjenestene helt blindt 😊 Stå på.

Anonymkode: 02fad...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klart, har man null moral og velger å ta null samfunnsansvar og synes det er helt greit å støtte opp under kriminelle som både har produsert, solgt og oppbevart enorme mengder dop og ødelagt flere 1000 liv med dopingmidler samt pushet på egne kunder så er ElitePT er kjempevalg! 

 

Veldig kjelt for Robert Eilertsen som kan sitte i fengsel og likevel få null konsekvenser fordi folk fortsatt kjøper tjenestene helt blindt 😊 Stå på.

Anonymkode: 02fad...86c

Er det ikke strongbody dere mener? Gunnar er jo eier av det ikke ElitePT.

Anonymkode: 71565...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klart, har man null moral og velger å ta null samfunnsansvar og synes det er helt greit å støtte opp under kriminelle som både har produsert, solgt og oppbevart enorme mengder dop og ødelagt flere 1000 liv med dopingmidler samt pushet på egne kunder så er ElitePT er kjempevalg! 

 

Veldig kjelt for Robert Eilertsen som kan sitte i fengsel og likevel få null konsekvenser fordi folk fortsatt kjøper tjenestene helt blindt 😊 Stå på.

Anonymkode: 02fad...86c

Når man har sonet sin straff, så er man ferdig med det.

Uansett hva han har gjort tidligere, så er han meget kunnskapsrik ang. trening og kosthold, og coachene han har ansatt er utrolig dyktige.

Elite PT har hjulpet meg, så jeg har bare godt å si om dem.

 

Anonymkode: f65e6...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte online coaching. Utrolig fornøyd, svært god oppfølging av folk som bryr seg. Møtte også coach et par ganger - da vi bor nærme. 
Jeg var ikke nødt til å veie all mat, og det var viktig for coach at jeg spiste «normal» mat. Han hadde også fokus på å ikke bruke tusenvis av kroner på tilskudd. Trainingday heter de jeg brukte. 
 

Anonymkode: 1f9d8...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på det varmeste anbefale letloose.no. Du kan spørre spørsmål hvis det er noe hver dag, og en samtale i uka. Du får masse hjelp. Jeg hadde kanskje ikke så mye å gå ned, men jeg slet veldig med en uke overspising og en uke strengt. All sjokoladen eller ingenting.  Ikke noe matplan, men du lærer å spise intuitivt og hvordan du selv ønsker å spise annderledes for å gå ned i vekt. Hvis det gav noen mening. Det er 6000 for 3 måneder

Anonymkode: 04c67...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man har sonet sin straff, så er man ferdig med det.

Uansett hva han har gjort tidligere, så er han meget kunnskapsrik ang. trening og kosthold, og coachene han har ansatt er utrolig dyktige.

Elite PT har hjulpet meg, så jeg har bare godt å si om dem.

 

Anonymkode: f65e6...ad1

Haha ok. Deg om det. 

Anonymkode: 02fad...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...