AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Del Skrevet 15. april 2020 Hei 😊 Er det noen av dere som kan anbefale en god treningsapp? Jeg har prøvd 30days ettellerannet og synes den var lett å følge, men den koster 49 kroner i uka og er dermed like dyr som treningssenter. Det jeg likte best var at det var lett å holde oversikt over hva jeg har gjort.  Jeg er småtjukk og utrent, by the way.  Tusen takk for hjelpen til de som svarer 🌸🌸 Anonymkode: 6eaf7...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Del Skrevet 15. april 2020 Ingen som vil gi en hånd til en tjukkas som har lyst til å bli litt smalere? 😬 Anonymkode: 6eaf7...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Del Skrevet 15. april 2020 Det billigste er vel å bruke noe av det som ligger på youtube og så skrive treningsdagbok ved siden av. Blogilates eller popsugar fitness kan fungere til å begynne med. Anonymkode: b5b2b...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Del Skrevet 15. april 2020 Tusen takk for tips! Skal abonnere på de på YouTube og teste ut. Blomst til deg 🌸🌸 Anonymkode: 6eaf7...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Del Skrevet 15. april 2020 Det ligger så mange fine fullkroppsøkter ute på både Instagram og YouTube. Av norske kan jeg anbefale øktene Silje Bjørnstad som legger ut masse på Instagram og Pia Seeberg som både er aktiv på Instagram og YouTube. I tillegg er det mange andre. Jeg tror det er lurere å kjøre en skikkelig økt i uka enn litt hver dag. Noen av de appene jeg har lastet ned på magetrening og sånn har i hvertfall et nesten komisk fokus på kalorier som i tillegg er så ute på viddene. Den ene mente vel jeg hadde forbrent 400 kalorier på 15 minutter magetrening, omtrent det samme som jeg forbrenner på en time med crossfit 😛 Anonymkode: 1fa48...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Del Skrevet 15. april 2020 Tusen takk til deg også! Hva er grunnen til at det er bedre med en hard økt i uka enn litt hver dag? Når målet er vektnedgang og rett og slett å komme i bedre form uten å være så mye utendørs (familiemedlemmer i risikogruppe) så tenkte jeg det var logisk å trene litt hver dag. Jeg tar nok feil, men lurer på hvorfor  Blomst til deg også 🌸🌸 Anonymkode: 6eaf7...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Del Skrevet 16. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk til deg også! Hva er grunnen til at det er bedre med en hard økt i uka enn litt hver dag? Når målet er vektnedgang og rett og slett å komme i bedre form uten å være så mye utendørs (familiemedlemmer i risikogruppe) så tenkte jeg det var logisk å trene litt hver dag. Jeg tar nok feil, men lurer på hvorfor  Blomst til deg også 🌸🌸 Anonymkode: 6eaf7...3af Hvis man ikke er vant til å trene og dermed ikke er i fysisk stand til å gjennomføre en skikkelig økt hver dag, er det bedre å trene sjeldnere og heller belaste kroppen skikkelig når man trener. Kroppen må utsettes for tilstrekkelig belastning over en viss tid for å måtte sette i gang prosessen som gjør at den blir sterkere, mer utholdende eller hva man ønsker å oppnå. Du vil trene den så tungt at den får behov for restitusjon. En dag i uka er kanskje litt i underkant, men 2 ganger i uka ca en time hver gang hvor hjertet slår skikkelig underveis og musklene svir litt er helt super trening. Planlegg hvilke dager du skal gjøre det og kjør skikkelig svetteøkter på disse dagene. For å få inn daglig aktivitet bør du gå en tur med minst 30 minutter varighet hvor du er i området hvor du er litt anpusten. Forslag til gode økter:  Anonymkode: 1fa48...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #8 Del Skrevet 19. april 2020 https://www.jefit.com/  Anonymkode: 88ea0...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå