AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Er invitert i et bryllup i slutten av juni med ca 100 gjester. De har enda ikke avlyst/utsatt bryllupet mtp Koronapandemien. Hvis det er åpnet for så store arrangement i slutten av juni, så kjenner jeg likevel at jeg ikke har lyst til å delta grunnet faren for å være med på å spre videre smitte. Det er en sjanse for at jeg har med meg smitte fra arbeidsplassen min, og derfor har jeg lyst til å skjerme andre mennesker for smitte, men også det at jeg har en samfunnskritisk jobb hvor det er alvorlig hvis jeg bringer smitte med meg dit. Hva gjør man? Venter på at det blir utsatt, eller sier fra nå at man ikke kommer til å komme dersom de ikke utsetter? Anonymkode: 19812...f81
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Snakk med brudeparet om du er nær venn/familie. De kommer høyest sannsynlig til å avlyse, men så kan det skje mye på 2-3 måneder. Anonymkode: 3fe37...62e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Jeg skulle også ha vært i bryllup til min venninne i Juni. Dette er et mindre bryllup men fortsatt 50 gjester. Jeg har sagt i fra at jeg ikke risikerer hverken meg selv eller andre. Hun sa det var nesten 20 stykker som hadde sagt at de ville se det an. Om man ikke avslyser det selv er man jo smart deretter.. det er ekkelt for folk å måtte si fra selv. Ta ansvar som brudepar. Anonymkode: 42c16...634 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Det skal komme ny beskjed rundt 1.mai fra myndighetene med rettninglinjer for bryllup + avklaring vedrørende kulturelle arrangementer som er planlagt etter 15.juni. Brudeparet ditt venter sikkert på disse beskjedene før de tar en endelig avgjørelse. Hvis du ikke hører noe fra dem litt uti mai, ville jeg tatt kontakt for å få finne ut hva de tenker. Anonymkode: b471f...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå