Gå til innhold

Jeg sliter med å slippe taket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gjorde dere det?

Jeg føler at jeg har satt nærmest livet på vent fordi jeg vil ha han tilbake og føler meg fanget. Vi omgås jevnlig og er veldig gode venner, men det gjør så forferdelig vondt hver gang han finner ei ny og forteller om henne. Han tror ikke at jeg har følelser og jeg vet at vårt vennskap hadde tatt slutt hvis han visste om hvordan jeg følte for han. Det er flere år siden vi har vært sammen og jeg bare ut av disse følelsene uten å avslutte vennskapet for det kan jeg ikke. Det er ikke et alternativ så vær så snill ikke be meg om å gjøre det :(

Jeg trenger bare å lære en måte å tenke på som kan hjelpe meg. Vennskapet er nært og vi er ikke FWB, men kjærligheten for hverandre er stor selv om vi ikke er sammen eller har sex. Hva skal jeg gjøre? Jeg får alle signaler på at han er veldig glad i meg bortsett fra at vi ikke er sammen.

Anonymkode: e3468...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Aniita

Hvis han er veldig glad i deg så tåler han å høre hvordan du føler det.

Men best å ikke si det på en måte der du fremstår som desperat. Det skyver ofte folk unna.

Du kan ikke la dette gå og tære på deg. Du er nødt for å gi slipp hvis han ikke vil.

Har vært i lignende situasjon selv og selv da han giftet seg klarte jeg ikke glemme ham. Men det beste for meg var å bestemme meg for å tenke på at jeg trenger å ta vare på meg selv, og komme meg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dere et glass vin, også ser du fort om flørten blir gjengjeldt. Gjør den det, er det naturlig å lufte tankene dine:) Men jeg er veldig før å si ting som de jeg da. Bare fortell han det, men ikke gi uttrykk for at det er en big deal for deg. Du merker fort hvis han er interessert. 

Anonymkode: 1d658...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...