AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Bare wow, wowwwww, wooow....for oss som ikke er unge jenter som omfattes av programmet. Det var i grunnen alt. Anonymkode: 0f837...405
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Tror det uansett er billigere enn å evnt bli kreftsyk og falle ut av arbeidslivet. Anonymkode: f7d3c...2ab
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Det er MANGE HPV-virus, og denne vaksinen dekker bare en brøkdel. Gir kanskje en falsk trygghet? Anonymkode: 6e4a2...195
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er MANGE HPV-virus, og denne vaksinen dekker bare en brøkdel. Gir kanskje en falsk trygghet? Anonymkode: 6e4a2...195 Gardasil er den beste på markedet, etterfulgt av den som brukes i det nasjonale vaksineregistret - cervixal tror jeg den heter. Begge beskytter mot 16 og 18, som er de som i 99% av tilfellene er skyld i livmorhalskreft, samt 6-8 andre varianter som man tror bidrar til til livmorhalskreft. Alle vaksiner gir jo en viss form for falsk trygghet, men da trenger vi heller ikke å vaksinere oss mot vannkopper, siden man kan få det uansett. Bare kødda siden jeg syns vaksinering er kult for både store og små. Anonymkode: 0f837...405
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Du får heller tenkt over hvor heldig du er som har fått alle vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet gratis, hvor lite du faktisk betaler for helsehjelp og medisiner ellers. Så kan du velge om det er verdt å betale 1400 kr pr dose for å beskytte seg mot en potensielt dødelig sykdom med ørten bivirkninger, eller om du heller vil angre når kreften kommer på at du sparte de pengene. Jeg var dessverre utenfor aktuell gruppe da den kom, ellers hadde jeg glatt betalt hver krone for å få den. Anonymkode: c45c4...c52 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå