AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Jeg er en kvinne som hele livet har higet etter å bli elsket, og har havnet i noen uheldige forhold pga. mitt behov for å ha en mann. Etter 10 år i forhold er jeg nå singel igjen. Synes det er vanskelig. Savner å ha noen, selv om det er en dårlig relasjon. Jeg er en av de kvinnene som foretrekker å bli behandlet dårlig fremfor å være alene. Uansett. Jeg har endelig klart å bryte ut, og mine nærmeste oppfordrer meg til å la menn ligge. Dette er tiden for å bli kjent med hvem jeg er. Enklere sagt enn gjort... Hvordan i all verden gjør man det? Jeg har alltid vært definert som kjæreste, kone, mamma etc. Synes dette er litt skummelt. Men har bestemt meg for å bruke dette året på å være alene! les. uten kjæreste Noen andre med erfaringer, eller råd de vil dele? Anonymkode: 3689d...16a
barbra Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Hei TS, gratulerer for at du klarte å bryte ut! Her er noen spørsmål du kan stille til deg selv: - Hvem inspirerer deg mest? - Er det noe du elsker så mye å gjøre at det føles som om tida bare flyr når du driver med det? - Hva likte du å gjøre som barn? Lekte du mest hjemme, var det ute i skogen, osv? - Hva gjør du når du vil kose deg? Finn en gammel notisblokk og skriv det ned, prøv å stille spørsmål til deg selv som om du var en ny bekjent, rett og slett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå