Gå til innhold

Corona viruset og Ving selger reiser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du drar utenlands mens du er informert om at du må i 14 dagers karantene når du kommer hjem håper jeg da virkelig at man må betale det selv.... 

Anonymkode: e2e86...f55

Jeg har IKKE bestilt ferie, jeg diskuterer fordi jeg lurer på forskjellige ting. Jeg har lest mye om Covid 19/ Corona viruset, og følger med hver dag på utviklingen av dette. Jeg lurer på om vi må betale karantenetid på et hotell selv, og om det er noen som.har fått med seg noe informasjon angående akkurat dette. Utover dette er jeg fullstendig klar over karantenetid etter opphold i utlandet..Kanskjen du kan gi meg et svar på om de som reiser utenlands må betale dette selv? For selv har jeg ikke fått med meg noe informasjon om akkurat dette. Merk deg at jeg har IKKE bestilt tur. Jeg er ute etter informasjon som jeg kanskje har gått glipp av.

Anonymkode: 6c0cc...11d

AnonymBruker
Skrevet

Familie hadde bestilt en reise i mars. De fikk beskjed om å vente med å avbestille til reisen ble kansellert, pga forsikring. Da gikk det nemlig på selskapets forsikring, ikke egen reiseforsikring. Så de får penger. Men det at de selger reiser sender jo signal om at det er greit å reise, syns ikke det er så heldig. 

Anonymkode: a456f...edd

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Familie hadde bestilt en reise i mars. De fikk beskjed om å vente med å avbestille til reisen ble kansellert, pga forsikring. Da gikk det nemlig på selskapets forsikring, ikke egen reiseforsikring. Så de får penger. Men det at de selger reiser sender jo signal om at det er greit å reise, syns ikke det er så heldig. 

Anonymkode: a456f...edd

Det var vesentlig viktig informasjon å få vite. Da vet jeg at skulle vi finne på å reise senere i år, når situasjonen forhåpentligvis blir bedre, så vet jeg at vi får pengene tilbake om fly/ferien blir kansellert. Samtidig kom jeg på at Ving gir kundene si e gratis reiseforsikring pga corona viruset. Da må vi vel få tilbake pengene uansett?

Anonymkode: 6c0cc...11d

• Opprett ny...