AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Det ble slutt mellom meg og ekssamboer for et år siden. Han gjorde det slutt, men angret senere. Jeg vil ikke ha et forhold igjen fordi det var vondt å bli forlatt og jeg føler at det er vanskelig å reparere relasjonen. Vi har et relativt godt forhold til tross, men snakker ikke så ofte sammen fordi han fremdeles vil være kjærester. Jeg vet at om jeg ringer så svarer han og vil møte meg. Jeg savner veldig selskapet hans og nærhet, men det føles likevel feil å skulle bli kjærester igjen. Er det feil å prøve å innlede noe mer casual? Har ikke lyst til å finne noen fra f.eks. Tinder. Anonymkode: 40ae5...069
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Ja, det er feil. Dere trenger å komme dere videre, og spesielt hvis han fremdeles har følelser for deg. Anonymkode: de938...603 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Hopp i det, men sett betingelser Anonymkode: 28b74...e2c
annebanane Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Det er bare slemt når den andre har følelser og vil bli sammen, men du ikke vil. Det er å gi falske forhåpninger og oppskrift på enda dårlige stemning etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Ikke gjør det. Det blir, om mulig, enda verre å avslutte det neste gang. Been there, done that. Den ene har alltid mer følelser enn den andre, og plutselig er god sex blitt et mareritt. Og grensen fra litt sex innimellom til å spise middag sammen, til å gå på kino sammen osv strekkes hele tiden. Anonymkode: 805d1...db9 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Hvis du savner nærheten og være med han, men redd for følelsen du fikk d han gikk fra deg tyder jo på at du fremdeles har følelser for han da. Anonymkode: eb622...ede
draug 75 Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 Jeg har ikke tro på resirkulering. Med det sagt, det er forskjell på å ta tilbake en gammel date eller nen men ikke helt ble kjærester med en gang i tiden, fordi det ikke var noe større på bygge på der, men fordi man finner ut at man er gode ligg for hverandre, sexen fungerer og at man har det fint sammen seksuelt, Men en tidligere samboer eller ordentlig kjæreste, det - nei det ripper opp i arr og vekker til live følelser som det ikke finnes grunnlag for.
Kvinne87Rogaland Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Nei nei nei. Det blir bare vondt. Been there, done that. Endte opp med at han troppet opp på døra mi med kake og blomster på valentines day, og jeg var midt i en date med en annen. Har fremdeles dårlig samvittighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå