Gå til innhold

Ang å finne en partner!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på meg selv og følelsene mine. 

Jeg skriver med en hyggelig mann som jeg ble kjent med på en datingside for kort tid siden så har ikke møttes enda. Skal gjerne ringes en dag. Dette synes jeg er veldig kjekt. 

Men hvorfor tenker jeg på en annen mann som har sagt at han vil bare ha sex og ikke forhold (kommer aldri til å bli noe der). Ser han på datingsiden og blir nesten sjalu av å se han der og tanken på at han snakker/flørter med andre? Vil ha han ut av hodet. Skikkelig frustrert her. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: c6631...a3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må bestemme deg for om du vil ha uforpliktende sex eller et fast forhold. Hvis du ikke er klar for et fast forhold så er du ikke klar for et fast forhold.

Anonymkode: 96b21...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må bestemme deg for om du vil ha uforpliktende sex eller et fast forhold. Hvis du ikke er klar for et fast forhold så er du ikke klar for et fast forhold.

Anonymkode: 96b21...b9a

Det er jo ikke det det handler om, heller at ts innerst inne ønsker forhold med han som ikke ville ha forhold med henne.

Anonymkode: 94383...c19

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner meg ikke på meg selv og følelsene mine. 

Jeg skriver med en hyggelig mann som jeg ble kjent med på en datingside for kort tid siden så har ikke møttes enda. Skal gjerne ringes en dag. Dette synes jeg er veldig kjekt. 

Men hvorfor tenker jeg på en annen mann som har sagt at han vil bare ha sex og ikke forhold (kommer aldri til å bli noe der). Ser han på datingsiden og blir nesten sjalu av å se han der og tanken på at han snakker/flørter med andre? Vil ha han ut av hodet. Skikkelig frustrert her. Hva gjør jeg? 

Møt andre. Jeg var der du er nå og nå er det helt glemt. Kunne ikke falt meg inn å ville noe mer med han i fremtiden..

Første råd er å snakke med andre, gjerne noen som er finere enn ham. Andre råd er å møte andre, og det tredje er å slutte lengte etter noe som aldri blir noe av. Vær klar for å avslutte det uten så mye som en tanke.

Tenk på alt som er dårlig med han og dyrk det for det det er verd.. Se på han som en som kan tilfredsstille deg and nothing more.

Jeg trøster meg selv med at jeg tror han er homo😏 

Anonymkode: 78a05...6ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid de man ikke har sjans på som man har lyst på. Det er jo en grunn til at man ikke har sjans, de er jo gjerne veldig fine

Anonymkode: 9a8f1...8b8

• Liker 1
Skrevet

visste ikke damer kan være sjalu. Hvem blir vel sjalu på pikk? 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Cya89 skrev:

visste ikke damer kan være sjalu. Hvem blir vel sjalu på pikk? 

Sjalu på pikk? Hva mener du her? 

Vet ikke hvorfor jeg tenker på han. Det er ikke ønske. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å fortsette kontakten med han jeg er blitt kjent med og håpe at det kanskje kan bli noe. Eller er jeg ikke interessert nok i han siden jeg tenker på han andre? 

Siden jeg ikke har møtt han vet jeg jo ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...