Gå til innhold

En ekte kvinne..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hva er egentlig en ekte kvinnekropp? 

Jeg leser ofte at en ekte kvinne har strekkmerker og gjerne et par kg ekstra. Og at mange menn foretrekker det. 

Enig/uenig? 

Anonymkode: ef09c...de3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En ekte kvinne er en kvinne som ikke har silikon, filters, botox osv

Anonymkode: 5dfb2...ed0

• Liker 8
Skrevet

En ekte kvinnekropp er for meg ei som er født jente og ikke operert og etterjustert i alle tenkelige og utenkelige vinkler. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Der er vi enige😁

Skrevet (endret)

En ekte kvinne er en kvinne med strekkmerker, gjerne noen kilo ekstra, fillers hvis hun vil, også botox og silikon. En ekte kvinnekropp defineres av en vagina. Alt annet kan både korrigeres, styles og ordnes uten at vi er mindre kvinner.

Slutt å lag mer press på kvinner. Å si at kvinner med silikon, fillers og botox er mindre kvinner er ikke greit. Btw, jeg har ikke noe av det nevnte, men respekterer andre som tar slike grep 

Endret av Firebarnsmor86
  • Liker 4
Gjest Alkoholist
Skrevet (endret)

Ja, en ekte kvinnekropp har ofte strekkmerker og et par kilo ekstra. Men ikke alltid, og det er like mye ekte kvinnekropp. 

Endret av Alkoholist
Skrevet
1 minutt siden, Firebarnsmor86 skrev:

En ekte kvinne er en kvinne med strekkmerker, gjerne noen kilo ekstra, fillers hvis hun vil, også botox og silikon. En ente kvinnekropp defineres av en vagina. Alt annet kan både korrigeres, styles og ordnes uten at vi er mindre kvinner.

Slutt å lag mer press på kvinner. Å si at kvinner med silikon, fillers og botox er mindre kvinner er ikke greit. Btw, jeg har ikke noe av det nevnte, men respekterer andre som tar slike grep 

Hva dere mener er greit i kvinnegruppa er ensbetydende med at menn har samme oppfatning. Hvis du virkelig mener at operasjoner bidrar til bedre psykisk helse om mindre kroppspress blandt damer tror jeg vi må se etter hjelp til deg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

En ekte kvinne er en kvinne med strekkmerker, gjerne noen kilo ekstra, fillers hvis hun vil, også botox og silikon. En ekte kvinnekropp defineres av en vagina. Alt annet kan både korrigeres, styles og ordnes uten at vi er mindre kvinner.

Uten strekkmerker da? Jeg ser ofte at folk skriver at en ekte kvinnekropp har strekkmerker og et par kg ekstra.. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare ett par kg for mye?  Eller 10 kg ?

Anonymkode: c09dc...aa1

AnonymBruker
Skrevet

En ekte kvinnekropp er en naturlig kvinnekropp uten botox og silikon. 

Anonymkode: e7c51...ba4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på noe som heter en "ekte" kvinne- og herrekropp. En kan kanskje si at en kropp er naturlig, altså ikke gjort noe med og bare gått sin gang gjennom livet. Handler ikke om ett spesifikt utseende. Kan være store, små, brede, smale, med og uten merker, osv osv likevel. 

Bare tullprat når folk slenger rundt seg med "slik ser en ekte... - kropp ut". 

Anonymkode: 33de2...278

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket negativitet til slanke veltrente kropper. Ofte da kommentarene kommer, at de heller foretrekker en ekte kvinnekropp. 

• Liker 2
Skrevet

En ekte kvinne er nærmest utdødd i 2020. Dagens kvinne har ingen sjarm, glede eller sensualitet . 

AnonymBruker
Skrevet

En ekte kvinne er en kvinne som ikke har fake øyenbryn, falske vipper/mascara, botox, fillers i leppa og hårextension

De som bruker det har bare dårlig selvtillit.

Anonymkode: 3fcdf...1f0

• Liker 1
Skrevet

En ekte kvinne har ikke noe med utseende å gjøre. Men hvordan hun opptrer og hvordan hun er. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser ofte at en ekte kvinne har strekkmerker og gjerne et par kg ekstra. Og at mange menn foretrekker det. 

Enig/uenig? 

Du er vel ute etter hva en naturlig kvinne er? Hva som er "ekte" er vel en filosofisk diskusjon. 

Anonymkode: fdb6a...ca3

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket negativitet til slanke veltrente kropper. Ofte da kommentarene kommer, at de heller foretrekker en ekte kvinnekropp. 

Jeg fikk høre det av en dust av en kollega. Du er ikke mye til kvinne du, jeg liker de mest med noen kilo ekstra på kroppen jeg, sa han til meg. Og strøk meg over ryggen.

Og jeg er slank og var da svært veltrent og hadde markerte muskler. 

Han fikk svar på tiltale, for å si det sånn. 

Anonymkode: bb398...965

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig/uenig? 

Dersom du mener at kun dette er en ekte kvinnekropp, bare fordi menn kanskje foretrekker det så tror jeg du må ta noen runder med deg selv.

En ekte kvinnekropp er da kroppen til et hunkjønnet individ av Homo sapiens sapiens!

Anonymkode: b8e01...d78

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du mener at kun dette er en ekte kvinnekropp, bare fordi menn kanskje foretrekker det så tror jeg du må ta noen runder med deg selv.

En ekte kvinnekropp er da kroppen til et hunkjønnet individ av Homo sapiens sapiens!

Anonymkode: b8e01...d78

Det er derfor jeg lurer på hvorfor folk kommenterer at de heller vil ha en ekte kvinne, når de refererer til Instagram modeller og bikini modeller. 

Det virker som de er for slanke/veltrente til å være ekte kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

En ekte kvinne er en kvinne som lever, uansett hvordan hun ser ut.

Anonymkode: a2243...b98

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...