AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Ja hva er egentlig en ekte kvinnekropp? Jeg leser ofte at en ekte kvinne har strekkmerker og gjerne et par kg ekstra. Og at mange menn foretrekker det. Enig/uenig? Anonymkode: ef09c...de3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 En ekte kvinne er en kvinne som ikke har silikon, filters, botox osv Anonymkode: 5dfb2...ed0 8
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 En ekte kvinnekropp er for meg ei som er født jente og ikke operert og etterjustert i alle tenkelige og utenkelige vinkler. 7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Der er vi enige😁 Anonymkode: ef09c...de3
Jessic_a Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 (endret) En ekte kvinne er en kvinne med strekkmerker, gjerne noen kilo ekstra, fillers hvis hun vil, også botox og silikon. En ekte kvinnekropp defineres av en vagina. Alt annet kan både korrigeres, styles og ordnes uten at vi er mindre kvinner. Slutt å lag mer press på kvinner. Å si at kvinner med silikon, fillers og botox er mindre kvinner er ikke greit. Btw, jeg har ikke noe av det nevnte, men respekterer andre som tar slike grep Endret 14. april 2020 av Firebarnsmor86 4
Gjest Alkoholist Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 (endret) Ja, en ekte kvinnekropp har ofte strekkmerker og et par kilo ekstra. Men ikke alltid, og det er like mye ekte kvinnekropp. Endret 14. april 2020 av Alkoholist
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, Firebarnsmor86 skrev: En ekte kvinne er en kvinne med strekkmerker, gjerne noen kilo ekstra, fillers hvis hun vil, også botox og silikon. En ente kvinnekropp defineres av en vagina. Alt annet kan både korrigeres, styles og ordnes uten at vi er mindre kvinner. Slutt å lag mer press på kvinner. Å si at kvinner med silikon, fillers og botox er mindre kvinner er ikke greit. Btw, jeg har ikke noe av det nevnte, men respekterer andre som tar slike grep Hva dere mener er greit i kvinnegruppa er ensbetydende med at menn har samme oppfatning. Hvis du virkelig mener at operasjoner bidrar til bedre psykisk helse om mindre kroppspress blandt damer tror jeg vi må se etter hjelp til deg. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev: En ekte kvinne er en kvinne med strekkmerker, gjerne noen kilo ekstra, fillers hvis hun vil, også botox og silikon. En ekte kvinnekropp defineres av en vagina. Alt annet kan både korrigeres, styles og ordnes uten at vi er mindre kvinner. Slutt å lag mer press på kvinner. Å si at kvinner med silikon, fillers og botox er mindre kvinner er ikke greit. Btw, jeg har ikke noe av det nevnte, men respekterer andre som tar slike grep Uten strekkmerker da? Jeg ser ofte at folk skriver at en ekte kvinnekropp har strekkmerker og et par kg ekstra.. Anonymkode: ef09c...de3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Bare ett par kg for mye? Eller 10 kg ? Anonymkode: c09dc...aa1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 En ekte kvinnekropp er en naturlig kvinnekropp uten botox og silikon. Anonymkode: e7c51...ba4 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Tror ikke på noe som heter en "ekte" kvinne- og herrekropp. En kan kanskje si at en kropp er naturlig, altså ikke gjort noe med og bare gått sin gang gjennom livet. Handler ikke om ett spesifikt utseende. Kan være store, små, brede, smale, med og uten merker, osv osv likevel. Bare tullprat når folk slenger rundt seg med "slik ser en ekte... - kropp ut". Anonymkode: 33de2...278 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 Jeg har merket negativitet til slanke veltrente kropper. Ofte da kommentarene kommer, at de heller foretrekker en ekte kvinnekropp. Anonymkode: ef09c...de3 2
AlkoMann Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 En ekte kvinne er nærmest utdødd i 2020. Dagens kvinne har ingen sjarm, glede eller sensualitet .
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 En ekte kvinne er en kvinne som ikke har fake øyenbryn, falske vipper/mascara, botox, fillers i leppa og hårextension De som bruker det har bare dårlig selvtillit. Anonymkode: 3fcdf...1f0 1
OPIgirl Skrevet 15. april 2020 #15 Skrevet 15. april 2020 En ekte kvinne har ikke noe med utseende å gjøre. Men hvordan hun opptrer og hvordan hun er. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #16 Skrevet 15. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hva er egentlig en ekte kvinnekropp? Jeg leser ofte at en ekte kvinne har strekkmerker og gjerne et par kg ekstra. Og at mange menn foretrekker det. Enig/uenig? Anonymkode: ef09c...de3 Du er vel ute etter hva en naturlig kvinne er? Hva som er "ekte" er vel en filosofisk diskusjon. Anonymkode: fdb6a...ca3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #17 Skrevet 15. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har merket negativitet til slanke veltrente kropper. Ofte da kommentarene kommer, at de heller foretrekker en ekte kvinnekropp. Anonymkode: ef09c...de3 Jeg fikk høre det av en dust av en kollega. Du er ikke mye til kvinne du, jeg liker de mest med noen kilo ekstra på kroppen jeg, sa han til meg. Og strøk meg over ryggen. Og jeg er slank og var da svært veltrent og hadde markerte muskler. Han fikk svar på tiltale, for å si det sånn. Anonymkode: bb398...965 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #18 Skrevet 15. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hva er egentlig en ekte kvinnekropp? Jeg leser ofte at en ekte kvinne har strekkmerker og gjerne et par kg ekstra. Og at mange menn foretrekker det. Enig/uenig? Anonymkode: ef09c...de3 Dersom du mener at kun dette er en ekte kvinnekropp, bare fordi menn kanskje foretrekker det så tror jeg du må ta noen runder med deg selv. En ekte kvinnekropp er da kroppen til et hunkjønnet individ av Homo sapiens sapiens! Anonymkode: b8e01...d78 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #19 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dersom du mener at kun dette er en ekte kvinnekropp, bare fordi menn kanskje foretrekker det så tror jeg du må ta noen runder med deg selv. En ekte kvinnekropp er da kroppen til et hunkjønnet individ av Homo sapiens sapiens! Anonymkode: b8e01...d78 Det er derfor jeg lurer på hvorfor folk kommenterer at de heller vil ha en ekte kvinne, når de refererer til Instagram modeller og bikini modeller. Det virker som de er for slanke/veltrente til å være ekte kvinner. Anonymkode: ef09c...de3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #20 Skrevet 15. april 2020 En ekte kvinne er en kvinne som lever, uansett hvordan hun ser ut. Anonymkode: a2243...b98 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå