AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg skal ha legetime med videokonsultasjon i morgentidlig. Finner ingen informasjon om hvilke videotjeneste jeg skal bruke eller hvilken nettside konsultasjonen skal foregå?? Trodde jeg kom til å finne info om dette på nettsiden til legesenteret, men nei,det står ingenting om dette der Må jeg laste ned en spesiell app eller noe? Tlf. åpner samtidig som legetimen starter, så kan ikke ringe å spørre på forhånd. Er det noen av dere som har erfaring med legetime over nett? Håper dere kan hjelpe meg!! Hilsen veldig stresset person Anonymkode: 935ec...52a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Ville ha registrert meg på zoom, ser ut til at mye går over zoom. Anonymkode: c87c7...c55
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Har vært igjennom dette 2 ganger de siste 4 ukene. Hos oss får du en link du skal følge når legen din blir tilgjengelig. Klikk på linken og du blir ført til en side hvor du verifiserer deg, sjekker mic (anbefaler headset) og kamera og nettet før du blir koblet opp med legen😊 Easy Peasy Anonymkode: cb580...144 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 I mitt tilfelle fikk jeg en sms med en link litt før timen startet, slik at jeg kunne logge meg inn i god tid før. Du trenger ikke noe program, bare en pc, mobil etc. Anonymkode: 1aa0e...151 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært igjennom dette 2 ganger de siste 4 ukene. Hos oss får du en link du skal følge når legen din blir tilgjengelig. Klikk på linken og du blir ført til en side hvor du verifiserer deg, sjekker mic (anbefaler headset) og kamera og nettet før du blir koblet opp med legen😊 Easy Peasy Anonymkode: cb580...144 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mitt tilfelle fikk jeg en sms med en link litt før timen startet, slik at jeg kunne logge meg inn i god tid før. Du trenger ikke noe program, bare en pc, mobil etc. Anonymkode: 1aa0e...151 2 minutter siden, kdyer skrev: Du får en link via sms, kjempeenkelt Takk for raske svar! ❤️ Da satser jeg på at jeg får link over sms TS Anonymkode: 935ec...52a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Mange legekontorer bruker Confrere til videokonsultasjoner. I så fall er adressen http://navnetpålegesenteretditt.confrere.com Har heldigvis ikke måttet ha kontakt med fastlegen i det siste, for jeg kan ikke tenke meg noe kleinere enn å ha fastlegen på videosamtale 🙈 men det er jo bra at tilbudet finnes! Anonymkode: eeb83...d53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå