AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg blør mindre enn normalt denne gangen. I dag er jeg på dag 3 og trenger knapt bind i det hele tatt. I går hadde det ikke kommet noe i bindet iløpet av natten. Normalt er mens på 5 dager her, der jeg blør ganske mye de første 3 dagene og så roer det seg ned litt på dag 4. På dag 5 er det enda mindre, og så er det ofte litt spotting i et par dager. Men den kom da den skulle. Bare at denne gangen er den annerledes, jeg blør ikke mye. Bør jeg bekymre meg? Anonymkode: d66eb...d01
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Nei. Helt normalt. Anonymkode: 3f699...5c0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Helt normalt. Anonymkode: 3f699...5c0 Hm. Synes bare at denne gangen blør jeg mindre enn vanlig, aldri opplevd det før. Anonymkode: d66eb...d01
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Hm. Synes bare at denne gangen blør jeg mindre enn vanlig, aldri opplevd det før. Anonymkode: d66eb...d01 Helt normalt. Anonymkode: 3f699...5c0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Det kan være utrooolig mange årsaker til forstyrrelser i menstruasjonen! Synes du skal se det an et par måneder og registrere hvordan det utvikler seg videre. Hvis du har vært veldig stresset, er under- eller overvektig, eller har startet på nye medisiner kan for eksempel dette være årsaken. Anonymkode: 56ef1...498
Jytte Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blør mindre enn normalt denne gangen. I dag er jeg på dag 3 og trenger knapt bind i det hele tatt. I går hadde det ikke kommet noe i bindet iløpet av natten. Normalt er mens på 5 dager her, der jeg blør ganske mye de første 3 dagene og så roer det seg ned litt på dag 4. På dag 5 er det enda mindre, og så er det ofte litt spotting i et par dager. Men den kom da den skulle. Bare at denne gangen er den annerledes, jeg blør ikke mye. Bør jeg bekymre meg? Anonymkode: d66eb...d01 Tror ikke du skal bekymre deg, men gjør du det kan du jo snakke med legen din og be om henvisning til gynekolog. Du sier ingenting om alderen din? Be om henvisning, bedre å få et klart svar der enn på kg. Gynekologer tar ultralyd og har utstyr, noe ikke fastlegen har. Det har hendt meg også, var helt normalt og jeg gikk ikke til legen, men har vært hos gynekolog i etterkant av andre grunner (spiral).
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 17 minutter siden, Jytte skrev: Tror ikke du skal bekymre deg, men gjør du det kan du jo snakke med legen din og be om henvisning til gynekolog. Du sier ingenting om alderen din? Be om henvisning, bedre å få et klart svar der enn på kg. Gynekologer tar ultralyd og har utstyr, noe ikke fastlegen har. Det har hendt meg også, var helt normalt og jeg gikk ikke til legen, men har vært hos gynekolog i etterkant av andre grunner (spiral). Jeg har vært hos gynekolog i fjor på denne tiden av året. Jeg går til gynekolog en gang i året, men nå er de stengt pga situasjonen vi er i. Jeg er 38 år og har ikke spiral og bruker ikke p piller. For tre uker siden var jeg hos lege og tok blodprøver, deriblant for overgangsalder, alle prøvene var normale og ikke er jeg i overgangsalder. Anonymkode: d66eb...d01
Jytte Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært hos gynekolog i fjor på denne tiden av året. Jeg går til gynekolog en gang i året, men nå er de stengt pga situasjonen vi er i. Jeg er 38 år og har ikke spiral og bruker ikke p piller. For tre uker siden var jeg hos lege og tok blodprøver, deriblant for overgangsalder, alle prøvene var normale og ikke er jeg i overgangsalder. Anonymkode: d66eb...d01 Ok. Er det fare for at du er gravid da? Kjøp en graviditetstest på butikken og få det avklart.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #9 Skrevet 15. april 2020 1 minutt siden, Jytte skrev: Ok. Er det fare for at du er gravid da? Kjøp en graviditetstest på butikken og få det avklart. Nope🤭 Huff dette er så stressende. Anonymkode: d66eb...d01
Jytte Skrevet 15. april 2020 #10 Skrevet 15. april 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope🤭 Huff dette er så stressende. Anonymkode: d66eb...d01 Det er nok helt normalt. Jeg opplever at mensen kan hoppe. Til vanlig har jeg mens under fullmåne, men så kan den hoppe til nymåne og tilbake til fullmåne igjen etter noen måneder. Tror stress kan spille inn. Endret 15. april 2020 av Jytte
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #11 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, Jytte skrev: Det er nok helt normalt. Jeg opplever at mensen kan hoppe. Til vanlig har jeg mens under fullmåne, men så kan den hoppe til nymåne og tilbake til fullmåne igjen etter noen måneder. Tror stress kan spille inn. Takk så mye for at du tar deg tid og svarer meg så best du kan, setter stor pris på det.🌸 Jeg har nemlig en sånn app på min tlf, sånn mensen registrere app. Den er så lett å ha med å gjøre, og den minner meg på alt. Mensen kommer hver mnd til tide, og som regel blør jeg mest andre dagen, bind må skiftes ofte, tredje dagen litt av og på osv.. Men denne gangen, første dag litt blid, andre dag like så.. Bruker ikke mye bind. Og i morges så blør jeg litt mer enn dagene før. Skjønner ingenting.🥺 Anonymkode: d66eb...d01
Jytte Skrevet 15. april 2020 #12 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk så mye for at du tar deg tid og svarer meg så best du kan, setter stor pris på det.🌸 Jeg har nemlig en sånn app på min tlf, sånn mensen registrere app. Den er så lett å ha med å gjøre, og den minner meg på alt. Mensen kommer hver mnd til tide, og som regel blør jeg mest andre dagen, bind må skiftes ofte, tredje dagen litt av og på osv.. Men denne gangen, første dag litt blid, andre dag like så.. Bruker ikke mye bind. Og i morges så blør jeg litt mer enn dagene før. Skjønner ingenting.🥺 Anonymkode: d66eb...d01 Tror det er normalt. Hormonene er litt egenrådige. Har også hatt mens som du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #13 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, Jytte skrev: Tror det er normalt. Hormonene er litt egenrådige. Har også hatt mens som du beskriver. Jeg får satse på det da.👍🌸 Anonymkode: d66eb...d01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå