Gjest gjest:) Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hadde du turt å reist til en annen by for å feire bursdagen til ei du kun hadde snakket med på nett og i telefonen?
Laila Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Kameraten min har gjort det noen ganger. Nå er han riktignok mann da,men han har også hatt slike besøk selv fra damer. Han synes det var helt greit nok liksom,å gjøre det.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Det er vel avhengig av om det er en mann eller kvinne det er snakk om for min del. Har "tatt sjansen" på å møte venninner fra nettet jeg, og det har vært veldig vellykket! :D K
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 Hadde du turt å reist til en annen by for å feire bursdagen til ei du kun hadde snakket med på nett og i telefonen? Det hadde jeg ikke gjort.
Rapitap Skrevet 21. juni 2005 #8 Skrevet 21. juni 2005 En annen by? Jeg hadde en fyr som kom helt fra New Zealand.
Gjest enig med greensky Skrevet 21. juni 2005 #9 Skrevet 21. juni 2005 Det hadde jeg ikke gjort. Ikke jeg heller.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. juni 2005 #11 Skrevet 21. juni 2005 Hvorfor ikke? Selv om en drar til en annen by, så kan en ta sine forhåndsregler (la en venn vite hvor du er/ringe, møtes offentlig først, basere seg på overnatting på hotel etc). Den som intet våger etc
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2005 #12 Skrevet 21. juni 2005 Sier meg enig med Dalwhinnie. Klart man bør være forsiktig med internettvenner, men det er ingen grunn til å være fullstendig paranoid heller. :-) Jeg møtte to internettvenner for ikke lenge siden, det var ikke skummelt i det hele tatt.
Lillesøster Skrevet 21. juni 2005 #13 Skrevet 21. juni 2005 Spørs jo hvor god kontakt dere har fått. Stoler du ikke på denne personen, så la vær.
Gjest trådstarter_ Skrevet 21. juni 2005 #14 Skrevet 21. juni 2005 Har snakket endel med venninnen hennes også som kommer til å være der. Tenkte å møte de offentlig først da. Tror kanskje jeg tar sjansen.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #15 Skrevet 21. juni 2005 Jeg hadde nok ikke avtalt å treffes hjemme hos noen ved det første møtet - måtte blitt på en kafe e.l. K
Gjest 1111 Skrevet 21. juni 2005 #16 Skrevet 21. juni 2005 Det hadde kommet helt ann på hvor godt vi kjente hverandre og hvor lenge vi hadde snakket sammen på nettet/telefon. Det måtte i alle fall vært et must at vi hadde snakket sammen på telefonen endel ganger, for det gir deg en litt bedre pekepinn på at den personen du snakker ikke bare bløffer deg og er et helt annet kjønn/annen alder osv. Jeg tror nok ikke jeg ville gjort det hvis ikke jeg var sikker i min sak og hadde snakket med vedkommende over en lang tid. Jeg har selv møtt mennesker fra internett, den ene er nå min kjæreste, men det var i sentrum i min by og da ble det automatisk mindre skremmende. Forhåndsregler hadde vært et must uansett.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #17 Skrevet 22. juni 2005 ja, det hadde jeg ikke vært redd for ...
Grooo Skrevet 22. juni 2005 #18 Skrevet 22. juni 2005 Kommer kanskje litt ann på hva som ligger i "en annen by" også... Jeg mener.. Må du fly fra Oslo til Tromsø, eller er det snakk om å ta tog fra Oslo til Hamar liksom...
aline Skrevet 22. juni 2005 #19 Skrevet 22. juni 2005 ja, det kunne jeg fint ha gjort. litt som Groo sier, det kommer litt an på HVOR langt unna vedkommende bor, men likevel... joda. hadde tatt mine forhåndsregler, bodd på hotell og møttes på offentlig plass (tror jeg) har ikke gjort det, de jeg har møtt fra nett har kommet til byen jeg bor i. men noen av dem har reist ett stykke, både fra risør til oslo og fra oslo til trondheim, uten at noen av oss så på det som noe problem.
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2005 #20 Skrevet 22. juni 2005 Men når jeg tenker meg om, har jeg vel gjort litt sprø ting, jeg også. To ganger har jeg hatt folk fra KG som har sovet over hos meg uten at jeg hadde møtt dem RL først. Og jeg har også sovnet på sofaen drita full til noen fra KG etter en fest... Samme dagen jeg traff personen. De kunne jo ha vært gale øksemordere og voldtekstmenn sånn teoretisk sett, men det gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå