Sidselrotentusiast Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Spør for en venn: La oss si at min kjære venn har vært på et par dates. Datene har vært av typen: "Som en av de få TV-seriene du blir hektet på fra første sekund, og du klarer knapt å vente et sekund på neste episode". Oppsiktsvekkende bra, der altså! Praten sitter lett, og det kommer gjentatte indikasjoner på at dette skal gjentas (på min 2m avstand) ved en (og antakeligvis flere) anledning(er). Dette bekreftes også mot slutten av daten, men det kommer også frem at det kan bli en stund til, ettersom det er store mengder arbeid med studier om dagen. Min venn har nylig avsluttet sine studier, og husker godt at det knapt var et sekund til rådighet i siste innspurt av april/mai i fjor, så han tenker at her er det bare å smøre seg med tolmodighet og vente på neste sesong.. Jeg synes selv dette virker legit, men klarer ikke helt å legge vekk tanken om at det kan være et triks for og få det til å "fade ut på". Den generelle magefølelsen er derimot at dette må stemme. Kan legge til at min venn har vært på flere dater det siste året, men ikke vært i nærheten av å føle tilsvarende kjemi på lang, lang tid. Lurer også på om det er fullstendig tullerusk å kjenne på en utvilsom forelskelse etter så kort tid, og om det er normalt å snakke om seg selv i tredjeperson. Hva tenker orakelet Kvinneguiden?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Mye snakk i koder her. Ja det er lov å føle en forelskelse ved første blikk. Jeg tenker ikke så mye annet om det. Be vennen din ta det som det kommer, og ikke tenk så mye! Anonymkode: 9c48b...585
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Kan være lurt å ha litt is i magen tenker jeg. Anonymkode: cc050...9a7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være lurt å ha litt is i magen tenker jeg. Anonymkode: cc050...9a7 Så løp Ts venn og hamstra is😂 Anonymkode: 67db6...e38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå