AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Synst gutter de er kjedelig å få: haha å som melding eller - de er bra? Er elendig på å svare tilbake eller flørte :(( takk! Anonymkode: 2edc0...02d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Skjønner ikke helt hva du mener? Anonymkode: ef5a6...951 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Vist han skriver noe om bil. Så skriver jeg haha å. jeg spør om det er kjedelig for gutter å få den kommentaren ofte. Vet liksom ikke hva jeg skal skrive. Anonymkode: 2edc0...02d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Ja, helt ærlig så blir det kjedelig, for du er aldri med og driver samtalen framover. Ser du har en tråd til, der du skylder på sjenanse, som ikke gjør det lettere. For å komme videre må du enten ha et utsagn, som det er naturlig å diskutere, eller helst stille gode spørsmål. For å ha noe å snakke om, så må du ha egne interesser, være nysgjerrig, lese nyheter, lese bøker etc. Du har litt problemer med skriving ser jeg, og hvis det i tillegg blir mye "hehe" og "haha", så kan du fort fremstå som litt dum. Jeg sier på ingen måte at du er det, fordi mange har veldig mye bra på gang inni hodet sitt, men de får det ikke ut. Anonymkode: 79c17...064
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå