AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 J23 Har datet en fyr i 7 måneder nå. Han er veldig godt trent og er svært opptatt av kosthold. Jeg er det samme, og har de siste 3 årene gått ned 47kg. Dette har resultert i en del løshud, som gjør at jeg ikke føler meg fin naken. Jeg trener 6 ganger i uken, men resultatene blir ikke like synlige pga løshuden. Jeg liker ikke å fortelle om vekttapet mitt da jeg skammer meg over å ha vært så overvektig. Men tenker at han burde få vite det? Er bare redd for reaksjonen hans. Så er det en «turn of» å ha vært overvektig? Vil så gjerne vise at jeg egentlig er godt trent selv, og at der er løshuden som hindrer meg😅 Anonymkode: 56bab...738
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Jeg tror jeg ville fortalt så han ikke fikk sjokk om han så bilder av meg i en setting der det ikke hadde passet at han fikk sjokk. Anonymkode: 5c4f3...308
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Hvis dere har datet i 7 måneder så har han vel sett deg mange ganger, også naken? Eller er det en eller annen form for langdistanseforhold? Men jeg tenker det alltid er lurt å være ærlig om sånt. Tidlig. Anonymkode: 34a32...f46 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har datet i 7 måneder så har han vel sett deg mange ganger, også naken? Eller er det en eller annen form for langdistanseforhold? Men jeg tenker det alltid er lurt å være ærlig om sånt. Tidlig. Anonymkode: 34a32...f46 Han har sett meg naken flere ganger, men har aldri kommentert noe som helst. Har bare vært så usikker på reaksjonen, vil helst «glemme» den delen av livet mitt. Anonymkode: 56bab...738
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg ville fortalt så han ikke fikk sjokk om han så bilder av meg i en setting der det ikke hadde passet at han fikk sjokk. Anonymkode: 5c4f3...308 Ja det er sant. Var overvektig i rundt 2 år, så har prøvd å slette alle bevis😅 Anonymkode: 56bab...738
Gjest ti10 Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Synes det er en naturlig ting å fortelle etter hvert. Og hvis han allerede har sett deg uten klær og fremdeles er i livet ditt, så tviler jeg på at du trenger å være redd for å åpne deg for ham.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Har du tenkt over at han også kanskje har vært rundere enn han er nå? Tror du vekker mer beundring for den jobben du har gjort enn å få kommentarer om løs hud. Det viser bare karakter at du har greid det og at du fortsatt trener mye. Hilsen ei som gikk ned 30 kg og har vært fornøyd med det tross litt løshud Anonymkode: 5e135...e10 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: J23 Har datet en fyr i 7 måneder nå. Han er veldig godt trent og er svært opptatt av kosthold. Jeg er det samme, og har de siste 3 årene gått ned 47kg. Dette har resultert i en del løshud, som gjør at jeg ikke føler meg fin naken. Jeg trener 6 ganger i uken, men resultatene blir ikke like synlige pga løshuden. Jeg liker ikke å fortelle om vekttapet mitt da jeg skammer meg over å ha vært så overvektig. Men tenker at han burde få vite det? Er bare redd for reaksjonen hans. Så er det en «turn of» å ha vært overvektig? Vil så gjerne vise at jeg egentlig er godt trent selv, og at der er løshuden som hindrer meg😅 Anonymkode: 56bab...738 Først og fremst, gratulerer med å ha gått ned - ofte er det svært vanskelig og man har en kropp som slåss mot en selv når man prøver å gå ned. Det opplever jeg ofte selv. At kroppen er imot en. Men jeg måtte trekke litt på smilebåndet når jeg leste innlegget ditt, som ikke den eneste og som nok en gang bekrefter hvordan du egentlig bare har et "luksusproblem" nå. Interessant når noen sinna kvinnfolk her på forumet klager hele tiden over at "menn angivelig er kravstore", når fakta er at det er kvinner generelt sett som er urealistisk kravstore og ditt innlegg bekrefter nok en gang at selv ei som altså ikke er "fast i fisken" greier å få en "veldig godt trent" mann i "bånd". Sjansen for at det hadde vært motsatt er så godt som null. Og nei, jeg klager ikke over at folk i forskjellige "utseende ligaer" finner hverandre. Jeg hater egentlig uttrykket "egen liga", så jeg håper i utgangspunktet at flere hadde funnet hverandre utifra ulike ståsted. Men det er ingen tvil i at det ofte er enveis - nemlig at kvinner går hele tiden etter "topp menn". Når det gjelder om du skal si det til han eller ikke, så finner han vel det ut før eller senere hvis dere skal ha sex? Betyr dette at dere ikke har hatt sex ennå, etter 7 måneder? For det er ingen andre måter så vidt jeg vet der man får løshud som 23-åring uten at det har vært snakk om kraftig overvekt tidligere. Så du har egentlig ikke noe valg - du må nesten bare si det. Anonymkode: ab84b...2da 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst, gratulerer med å ha gått ned - ofte er det svært vanskelig og man har en kropp som slåss mot en selv når man prøver å gå ned. Det opplever jeg ofte selv. At kroppen er imot en. Men jeg måtte trekke litt på smilebåndet når jeg leste innlegget ditt, som ikke den eneste og som nok en gang bekrefter hvordan du egentlig bare har et "luksusproblem" nå. Interessant når noen sinna kvinnfolk her på forumet klager hele tiden over at "menn angivelig er kravstore", når fakta er at det er kvinner generelt sett som er urealistisk kravstore og ditt innlegg bekrefter nok en gang at selv ei som altså ikke er "fast i fisken" greier å få en "veldig godt trent" mann i "bånd". Sjansen for at det hadde vært motsatt er så godt som null. Og nei, jeg klager ikke over at folk i forskjellige "utseende ligaer" finner hverandre. Jeg hater egentlig uttrykket "egen liga", så jeg håper i utgangspunktet at flere hadde funnet hverandre utifra ulike ståsted. Men det er ingen tvil i at det ofte er enveis - nemlig at kvinner går hele tiden etter "topp menn". Når det gjelder om du skal si det til han eller ikke, så finner han vel det ut før eller senere hvis dere skal ha sex? Betyr dette at dere ikke har hatt sex ennå, etter 7 måneder? For det er ingen andre måter så vidt jeg vet der man får løshud som 23-åring uten at det har vært snakk om kraftig overvekt tidligere. Så du har egentlig ikke noe valg - du må nesten bare si det. Anonymkode: ab84b...2da Jo vi har hatt sex, han har sett meg naken, men aldri kommentert noe. Så tenker at han tror jeg ikke trener hardt nok? Jeg kan ikke snakke for alle kvinner, men selv går jeg ikke bare etter «topp-menn». Vi har en utrolig kjemi, samme humor og deler like interesser. Var bare tilfeldig at han er godt trent😅 Det er selvfølgelig et pluss, men det e virkelig ikke noe jeg går etter i det motsatte kjønn. Anonymkode: 56bab...738
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 Om dere har hatt sex og han har sett deg naken så vil jeg nok tro at han er intelligent nok til å skjønne at løshuden antakelig kommer fra et stort vekttap. Og siden han fortsatt er i livet ditt så tror jeg nok ikke det er så farlig:) Bare si det som det er:) Og, godt jobba forresten;) Anonymkode: 71e9b...abe 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jo vi har hatt sex, han har sett meg naken, men aldri kommentert noe. Så tenker at han tror jeg ikke trener hardt nok? Jeg kan ikke snakke for alle kvinner, men selv går jeg ikke bare etter «topp-menn». Vi har en utrolig kjemi, samme humor og deler like interesser. Var bare tilfeldig at han er godt trent😅 Det er selvfølgelig et pluss, men det e virkelig ikke noe jeg går etter i det motsatte kjønn. Anonymkode: 56bab...738 Det virker jo som han liker deg for den du er. Kan du ikke bare si noe slikt som "forresten, vet du at jeg har gått ned xxkg nå? :D:D:D" Anonymkode: 67c75...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om dere har hatt sex og han har sett deg naken så vil jeg nok tro at han er intelligent nok til å skjønne at løshuden antakelig kommer fra et stort vekttap. Og siden han fortsatt er i livet ditt så tror jeg nok ikke det er så farlig:) Bare si det som det er:) Og, godt jobba forresten;) Anonymkode: 71e9b...abe Ja antakeligvis. Takk for det😊 Anonymkode: 56bab...738
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #14 Skrevet 15. april 2020 På 14.4.2020 den 15.34, AnonymBruker skrev: J23 Har datet en fyr i 7 måneder nå. Han er veldig godt trent og er svært opptatt av kosthold. Jeg er det samme, og har de siste 3 årene gått ned 47kg. Dette har resultert i en del løshud, som gjør at jeg ikke føler meg fin naken. Jeg trener 6 ganger i uken, men resultatene blir ikke like synlige pga løshuden. Jeg liker ikke å fortelle om vekttapet mitt da jeg skammer meg over å ha vært så overvektig. Men tenker at han burde få vite det? Er bare redd for reaksjonen hans. Så er det en «turn of» å ha vært overvektig? Vil så gjerne vise at jeg egentlig er godt trent selv, og at der er løshuden som hindrer meg😅 Anonymkode: 56bab...738 hvordan startet du din kamp med å gå ned i vekt? endret du drastisk det du spiste? hvem sin kokebok brukte du? Anonymkode: 8f7db...243
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå