Gå til innhold

Dere som er ute etter leger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forlovet med lege, og det er mye nerding... super type, men går meg litt på nervene at jeg ikke kan uttale meg om forkjølelse, sykdom, medisin eller generelt ting innen helse, biologi etc uten å bli korrigert. 

Har våre diskusjoner, for å si det sånn :P

Anonymkode: 3805a...37f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du forklare? Hva er åttedelt, ev firedelt vakt? 
Kjenner flere leger, har ikke turt å spørre for når de snakker om det høres det ut som noe alle burde vite....🤷‍♀️

Anonymkode: 51091...3e3

Hvis jeg har forstått dette rett, korriger meg hvis jeg tar feil:

Åttedelt = 8 leger deler på å ha  den vakta

Firedelt = Samme som over, bare at det er fire leger som deler på å jobbe en vakt på sykehus.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du forklare? Hva er åttedelt, ev firedelt vakt? 
Kjenner flere leger, har ikke turt å spørre for når de snakker om det høres det ut som noe alle burde vite....🤷‍♀️

Anonymkode: 51091...3e3

Hvor ofte man har vakt. Firedelt vil si hver fjerde helg. I tillegg kommer en vaktdag hver uke, unntatt uka man har vakthelg. Men kan variere noe. 

2 timer siden, Serafin skrev:

Hvis jeg har forstått dette rett, korriger meg hvis jeg tar feil:

Åttedelt = 8 leger deler på å ha  den vakta

Firedelt = Samme som over, bare at det er fire leger som deler på å jobbe en vakt på sykehus.

Det er feil. Sykepleiere går som oftest tre- eller firedelt. Og det er definitivt ikke 3-4 sykepleiere som deler på dette ;)

Anonymkode: a0d0a...428

AnonymBruker
Skrevet

Artig tråd! Jeg ser ikke for meg at jeg noensinne blir gift, men om jeg skulle blitt det, hadde det vært mest naturlig med en lege. Aller helst en radiolog, kanskje øyelege. Av medisinere helst en kardiolog. Tror ikke jeg ville funnet tonen med en kirurg, måtte evt vært en urolog eller en ortopedisk traumekirurg. 

Anonymkode: 2e3df...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt en mye yngre lege etter meg. Men faan så slibrig og sexfiksert kar har jeg aldri pratet med. Nå er jeg farmasøyt så noe felles er det å prate om. Litt i drøyeste laget for min smak så nei takk. Å tenker ... enn å ha en sånn kåtpeis til fastlege?🙈🙈Gud bedre

Anonymkode: 2fa1a...a04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 18.4.2020 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Hatt en mye yngre lege etter meg. Men faan så slibrig og sexfiksert kar har jeg aldri pratet med. Nå er jeg farmasøyt så noe felles er det å prate om. Litt i drøyeste laget for min smak så nei takk. Å tenker ... enn å ha en sånn kåtpeis til fastlege?🙈🙈Gud bedre

Anonymkode: 2fa1a...a04

Har hatt to leger etter meg sjæl. Begge var rare, litt ekle typer med drøye seksuelle behov innen bdsm-feltet 🙈

Anonymkode: 3c3f9...1a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere leger, alle er forskjellige. De fleste er veldig hyggelige og jordnære folk, men av dem var veldig opptatt av å presisere i alle sosiale sammenhenger at han tross alt var legen...

Jeg har master i kjemi og biologi og kan masse om fysiologi men det skjønte han ikke 😅 Huff. Skummelt at noen leger tror de har enerett på å uttale seg om sykdommer og kroppen.

Anonymkode: 22f50...013

AnonymBruker
Skrevet

Før koronakrisen hørtes det trygt og godt ut å være sammen med en lege. Ikke nå lenger.,,,,

Anonymkode: 02b1b...b4d

Skrevet
På 18.4.2020 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 

Møtte du han på Tinder? Hihi 

AnonymBruker
Skrevet
På 19.4.2020 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Har hatt to leger etter meg sjæl. Begge var rare, litt ekle typer med drøye seksuelle behov innen bdsm-feltet 🙈

Anonymkode: 3c3f9...1a3

Samme her! Hvor gamle var «dine». De jeg møtte 30 +/-...🤔

Anonymkode: d927a...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er lege, absolutt ikke en kjedelig type:) Men nerdete ja, men det er jeg og. Syns det er kult at han er lege, liker at han er så interessert i jobben sin. Kjenner mange leger, og de fleste er spennende folk med masse interesser. Eneste negative med å være gift med en lege er at han er mye på jobb (sykehus), særlig etter at vi fikk barna.

Anonymkode: 20fe5...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...