Gå til innhold

Klamydia-trøbbel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått påvist klamydia. Ja jeg har vært utro èn gang og fortalt det til partner.

Nå har jeg fått påvist klamydia. Det er ca 3 måneder siden jeg var utro.

Partner og jeg har hatt sex kanskje 4 ganger siden utroskapen, så jeg lurer på hvor stor sannsynlighet det er for at jeg har smittet han? Sto på fhi at det var mellom 10-20% sjanse for smitte mellom begge kjønn.... 

Et spørsmål til, ikke slakt meg nå, men utroskapen var ille i seg selv. At det er klamydia på toppen vet jeg ikke om han takler. Går det an å lure i han medisin? Har fått engangsdose for oss begge, og ikke fortalt om klamydiaen enda. (Fikk vite det for en uke siden)

Anonymkode: 95a8d...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker forøvrig at det å lure i noen medisin ikke er greit. Tenker at du må stå i det du har gjort, selv om det kan bli et helvete. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du kan ikke lure i noen medisin. På en måte så fortjener du dette når du er så dum og itillegg ha ubeskyttet sex...så ingen medlidenhet fra meg.

Anonymkode: 1c90a...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si det til ham. Det er ulovlig å lure i noen medisin. 

Anonymkode: 61dd6...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk engangsdoser til partner og meg, til tross for at leger kvier seg for å skrive den ut. Èn dose istedet for en 7 dagers kur.

Hvordan sier jeg dette her? 

Hvordan lurer jeg eventuelt i han dette medikamentet. Vurderer å si at det er for en sopp-bakterie. Han sjekker jo aldri sånn ut. Han pleier å spise vitaminer og medisiner på automaten når jeg kommer med det. 

TS

Anonymkode: 95a8d...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må si det til ham. Det er ulovlig å lure i noen medisin. 

Anonymkode: 61dd6...89c

No shit. 

Anonymkode: 95a8d...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klamydia smitter veldig lett er min erfaring. Husk at menn ofte utvikler symptomer, så det er nok like greit at du er ærlig om det. De tablettene klarer du heller ikke å lure i noen, de er digre og pensilin smaker som oftest hest om du prøver å blande det med noe.

Anonymkode: 04d14...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk engangsdoser til partner og meg, til tross for at leger kvier seg for å skrive den ut. Èn dose istedet for en 7 dagers kur.

Hvordan sier jeg dette her? 

Hvordan lurer jeg eventuelt i han dette medikamentet. Vurderer å si at det er for en sopp-bakterie. Han sjekker jo aldri sånn ut. Han pleier å spise vitaminer og medisiner på automaten når jeg kommer med det. 

TS

Anonymkode: 95a8d...35d

Dersom du klarer å lure i han medisinen, tenker du at dette er et forhold som det er vits i å fortsette i? At dere skal leve lykkelig alle deres dager? 

Anonymkode: dd05a...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si at det er for sopp? Eller har dere noen andre tips til sykdommer hvor man også må gi partner en kur? 

Jadaaa, tror dere seriøst ikke at jeg har tenkt på dette? Jeg har tenkt på alt, og det å klare og unngå ordet kjønnssykdom er best tenkelig scenario. 

TS

Anonymkode: 95a8d...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare krype til korset.

Kanskje du kan si noe sånnt som at du snakket med legen og legen anbefalte pillene bare for sikkerhetsskyld? 

Ikke lur i han tablettene uansett. Da er det liksom toppen av motbydelighet etter at du har vert utro. 

 

Anonymkode: 62810...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol

Du lurer ikke i noen medisin. Det er så jævlig ugreit som man kan få det. Nå gjør du det som er riktig, nemlig å fortelle han hva slags fysiske konsekvenser utroskapet ditt har ført til. Så får du bare stå i hva enn dette måtte føre til. Ikke skad han mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må bare krype til korset.

Kanskje du kan si noe sånnt som at du snakket med legen og legen anbefalte pillene bare for sikkerhetsskyld? 

Ikke lur i han tablettene uansett. Da er det liksom toppen av motbydelighet etter at du har vert utro. 

 

Anonymkode: 62810...0ad

Ååååhh faen daa.

Så ingen sopp-forklaring? Jeg tror 100% at han er lykkelig uviten. Finnes det ingen sopp man må ha en pille for å bli kvitt?

TS

Anonymkode: 95a8d...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ååååhh faen daa.

Så ingen sopp-forklaring? Jeg tror 100% at han er lykkelig uviten. Finnes det ingen sopp man må ha en pille for å bli kvitt?

TS

Anonymkode: 95a8d...35d

Nei. Jeg skjønner det er vanskelig for deg. Men du kan ikke lure han. Det er så sykt lite greit. Du må bare ha tablettene i hånden, gi de til han og si at du beklager og dette kommer aldri til å skje igjen.

Og jeg håper dette aldri skjer igjen. 

Anonymkode: 62810...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risikerer også at han får utslett eller lignende av medisinen. Bedre å være ærlig enn å bli tatt i enda en løgn etterpå vel? Må jo være mye verre det.

Anonymkode: 2d0d3...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du faktisk gjør dette TS, så er du den mest bedritne personen jeg har hørt om siden lenge før påske.

Anonymkode: dd05a...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Du var utro én gang med en tilfeldig person? Hvorfor brukte dere ikke kondom? 🙄

Har dere barn? Er dere gift? Om det er slik at du må lure i ham medisin, så er det kanskje best å finne ut om det i det hele tatt er noe vits å fortsette dette forholdet? Du har vært intim med ham fire ganger i løpet av tre måneder. Det sier jo også litt om tilstanden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allergisk mot penicillin. Hadde noen lurt i meg noe som helst medisin hadde jeg blitt så forbanna at jeg ikke har hatt ord. Om det så bare var en vitamintablett. Det er en grunn til at medisiner kommer med vedlegg på størrelse med gulvteppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure i noen medisin? Det er ikke greit, og det er ikke lov. Det er også så at noen får allergiske reaksjoner på visse typer antibiotika, eller på andre typer medisin, så det her kan går skikkelig galt. Litt slepphendt av legen å skrive ut medisin til noen han/ hun ikke har møtt.

Jeg fikk ikke helt med meg om du var utro en gang, så fortalt om det, og så har du nå vært utro igjen og blitt smitta, eller om det som har skjedd er at du har vært utro en gang, har fortalt om det, og så nå etter tre mnd funnet ut at du er smitta. Han kan ha blitt smitta ved det første samleiet og klamydiaen kan ha gått ganske hardt til verks på han allerede. To- tre måneder er ganske lang tid.

Jeg for min del, jeg konkluderer med at hvis kjæresten er utro, og man oppdager det ved innrømmelse, privatdetektiv eller hva det måtte være, så er noe av det første man gjør å teste seg for alle mulige kjønnssykdommer. Så må man jo se på om man synes han/ hun ellers er pålitelig nok. Det å vurdere å lure i noen medisin for en sykdom denne noen ikke får vite om at er gode muligheter for at han/ hun har, ...bJa, nei ,.... det.

Er du sikker på, TS, at du ikke bare her er i bygging av en situasjon for å sørge for at du slår opp med typen din (vinner) i stedet for at han hiver deg ut? (Utro, så sex fire ganger på tre måneder. Er dere i 70- årene? Hva var frekvensen før sidespranget?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært utro èn gang. Sambo og jeg har hatt sex 4 ganger etter utroskap, av åpenbare grunner. 

Jepp, var dum og hadde sex uten kondom. Full og ensom, ja, jeg vet.

Sambo hadde for tusende gang dratt avsted på vift på ubestemt tid. Det blir sikkert slutt uansett. Ingen av oss har lyst på hverandre lengre, dog er stemningen og kommunikasjonen bedre enn hva den noen gang har vært. Mulig vi passer bedre som venner. 

TS

Anonymkode: 95a8d...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...