AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Bare meg som syns det ikke er helt innanfor å date en dame og si han ønsker et forhold, avtale ny date men ha one night stand natta før den daten ? Jeg syns det er et tegn på liten interresse, hva syns du ? Anonymkode: 2f5ea...955 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Det er ikke riktig å reagere på, synes jeg. Dere har snakket sammen på datingside? Det er jo ikke et forhold, han må ha lov til å leve livet sitt som vanlig fram til dere har datet litt en stund og bestemt dere for å bli sammen. Når det gjelder ons og sex, er dette noe man må avtale at man ikke gjør med andre når man dater. Og når dere ikke har truffet hverandre ennå, betyr dette jo ikke noe. Anonymkode: daf51...7d7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Vi har truffet hverandre, og han snakket om forhold. Ikke jeg, derfor jeg tenkte... er det ikke bare å være singel og ha kun ONS istedenfor å avtale flere date Anonymkode: 2f5ea...955 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Åja, hvis dere har truffet hverandre og han har snakket om forhold, da er det annerledes. Da hadde jeg ikke tålt at mannen hadde sex med noen andre. Da hadde jeg faktisk trukket meg unna... Anonymkode: daf51...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Du kan ikke styre hva han gjør, eller si til ham det sånn og sånn er greit, men ikke sånn og sånn. Det er altfor tidlig til det. Men du styrer fullt og helt hva du gidder å være med på. Jeg hadde ikke giddet å date noen som samtidig datet eller hadde sex med andre. Det er fordi jeg ser etter noe seriøst, og er derfor kresen på hvem jeg velger å treffe. For meg fremstår en sånn mann ubesluttsom, umoden og useriøs. Ingen av de egenskapene vil jeg ha i et forhold. Jeg hadde ikke giddet. Anonymkode: 8c7b1...921 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Æsj, en sånn "mann" vil du ikke ha. Og nå får han vel Corona i tillegg til kjønnssykdommer... Anonymkode: 9ceae...d48 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Ok, nå høres jeg helt gærn ut men... Noe med han gjorde meg skeptisk, og jeg ville teste han før jeg takket ja til et forhold og tok han hjem til barna. Vi har da datet og ligget sammen. Så jeg lagde fake tinder profil og vi matchet, med kun 3 setninger så var han keen på å møtes for ONS innen 1 time ! Så jeg avtalte å møte opp hjemme hos han, men lot han bare vente 🙈 Min tanke var faen så dårlig manne radar jeg har, treffer kun menn som ikke har samme tankegang som meg. Jeg dater en om gangen, og er ute etter noe seriøst. Etter å ha møtt 3 fra tinder gir jeg nå opp. Menn i 40 års alderen som oppfører seg som 20 åringer gidder jeg ikke. Æsj, var det jeg tenkte. Vil ikke gå på date med en mann som er ny pult av en annen kun timer i forveien. Så han lå der naken og ventet 🙈 passende spørr du meg Anonymkode: 2f5ea...955 4
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Dette har ikke jeg giddet. Jeg har forstått det slik at dette vanlig praksis begge veier, men jeg ser på som hvor seriøs er du egentlig? Når du drar på utrofrakken i inngangen til et forhold, hvordan blir det da etter en stund i forholdet? 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Ikke utroskap nei, men sier litt om hvilken type person man er. Anonymkode: 2f5ea...955 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 Ta dem dere som syns det er greit så slipper vi som ikke syns det er greit å komme borti sånne folk. Anonymkode: 9876b...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Slike mennesker er fullstendig uegna som partnermateriale. Folk med et så voldsomt behov for å ligge med forskjellige hele tida bør være ærlige med både seg selv og andre og unngå seriøse relasjoner - og være åpne om at de kun er egna som enkelt tidsfordriv. Anonymkode: f8d17...a55
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 Jeg som mann ville aldri datet en dame som gjorde det der mot meg. Anonymkode: 877de...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 Stakkars mann som ventet der naken på en ONS som aldri møtte opp 😎 det verste er, at jeg har ikke dårlig samvittighet over å ha testet han. Thank god for at jeg ikke tok han på alvor og ble sammen med han. Ikke en mann med holdninger jeg har sansen for. Anonymkode: 2f5ea...955 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 Nei. Det er et stort rødt flagg ! Anonymkode: d4ce6...802
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #15 Skrevet 14. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som syns det ikke er helt innanfor å date en dame og si han ønsker et forhold, avtale ny date men ha one night stand natta før den daten ? Jeg syns det er et tegn på liten interresse, hva syns du ? Anonymkode: 2f5ea...955 Hvordan vet du han hadde sex natta før? Anonymkode: 33e32...a54
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #16 Skrevet 14. april 2020 hvis du leser hva jeg skrev, så skjønner du kanskje litt mer 🙂 Anonymkode: 2f5ea...955
draug 75 Skrevet 15. april 2020 #17 Skrevet 15. april 2020 Hva legger man i "ønsker forhold"? Har man innbildt daten, med overlegg, om at man ønsker forholde med daten, for å oppnå noe, så er det ikke noe særlig. Har man derimot sagt at man ønsker forhold, "å treffe den rette," men kan nøye seg med noen nesten rette i mellomtiden, eller har tenkt å harve over så mange feile som menneskelig mulig til den rette tilfeldigvis dukker opp, så står saka litt annerledes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå