AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Plages så! Det river og drar på innsiden av siden på magen, er vel der det forbaska egget sitter da, eller? Det føles som om det forsøker å dras ut gjennom huden min, kroppen er vond, jeg er dødskåt, knall hodepine, dårlig humør og sliten, er som en blanding av korona og mensensmerter, er det vanlig at det er SÅ merkbart? Anonymkode: 71f49...c57
Jessic_a Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Plages så! Det river og drar på innsiden av siden på magen, er vel der det forbaska egget sitter da, eller? Det føles som om det forsøker å dras ut gjennom huden min, kroppen er vond, jeg er dødskåt, knall hodepine, dårlig humør og sliten, er som en blanding av korona og mensensmerter, er det vanlig at det er SÅ merkbart? Anonymkode: 71f49...c57 Shit. Under eggløsning kjenner jeg ikke annet enn god følelse og at mannen lukter sååååå deilig at jeg nærmest overfaller han 😹 Stakkars deg. Har du en app så du vet nøyaktig når eggløsning er? Jeg har Flo. Ganske nøyaktig
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 ja sånn er det alltid. grusomt. grusomt kåt. bruker p piller for og ikke ha det. da er jeg ikke kåt i hele tatt. så kjipt.. Anonymkode: 5415d...de4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå