Gå til innhold

Hva er ditt forhold til dyr og natur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Flamme skrev:

Har et veldig nært forhold til dyr og natur.

Hvordan? Kan du utdype?

Anonymkode: 0db36...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan? Kan du utdype?

Hvis du utdyper hva du ønsker svar på, så blir det lettere å få gode svar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Flamme skrev:

Hvis du utdyper hva du ønsker svar på, så blir det lettere å få gode svar.

Jeg er egentlig ikke ute etter noe konkret svar. Jeg vil høre andres syn og forhold på natur og dyr😃 Hva hadde natur vært uten dyr for eksempel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå,vet jeg ikke helt hva du vil frem til, men la oss si det sånn at jeg både er utdannet innen hagebruk/landbruk, friluftsliv og er pedagog. I tillegg har jeg løpt orientering, hatt hund, bor omtrent i fjæresteinene, mater småfugler på vinteren, har drevet en del på med hest og elsker å ri på tur. Jeg liker også å gå på fisketur eller ro ut med båt.  Jeg kunne ikke tenkt meg til å bo i byen, da jeg raskt blir irritabel av trafikk og støy og å føle at det alltid er noen i nærheten som jeg må ta hensyn til ( har prøvd) men tar gjerne en helgetur eller ferie der. 

Jeg liker å sanke mat og kan mye om spiselige vekster. 

Før noen tror at jeg er et formidabelt friluftsmenneske, så,vil jeg også fortelle at jeg elsker å dra « på byen» , sitter gjerne foran skjermen/ drive på med data og liker innendørs sysler. 

Anonymkode: a0769...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå,vet jeg ikke helt hva du vil frem til, men la oss si det sånn at jeg både er utdannet innen hagebruk/landbruk, friluftsliv og er pedagog. I tillegg har jeg løpt orientering, hatt hund, bor omtrent i fjæresteinene, mater småfugler på vinteren, har drevet en del på med hest og elsker å ri på tur. Jeg liker også å gå på fisketur eller ro ut med båt.  Jeg kunne ikke tenkt meg til å bo i byen, da jeg raskt blir irritabel av trafikk og støy og å føle at det alltid er noen i nærheten som jeg må ta hensyn til ( har prøvd) men tar gjerne en helgetur eller ferie der. 

Jeg liker å sanke mat og kan mye om spiselige vekster. 

Før noen tror at jeg er et formidabelt friluftsmenneske, så,vil jeg også fortelle at jeg elsker å dra « på byen» , sitter gjerne foran skjermen/ drive på med data og liker innendørs sysler. 

Anonymkode: a0769...284

Ingen svar er feil! Godt svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et veldig nært forhold til natur. Dyr derimot varierer etter at jeg som voksen utviklet en del allergier😫 Måtte gi bort kattene og jeg tror jeg reagerer på hest også nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke leve uten dyr og natur, å bo i byer fungerer ekstremt dårlig for meg.

Anonymkode: 02ef8...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...