AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Del Skrevet 13. april 2020 La meg høre 😊 Anonymkode: 0db36...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 13. april 2020 #2 Del Skrevet 13. april 2020 Har et veldig nært forhold til dyr og natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Del Skrevet 13. april 2020 5 minutter siden, Flamme skrev: Har et veldig nært forhold til dyr og natur. Hvordan? Kan du utdype? Anonymkode: 0db36...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 13. april 2020 #4 Del Skrevet 13. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan? Kan du utdype? Anonymkode: 0db36...08a Hvis du utdyper hva du ønsker svar på, så blir det lettere å få gode svar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Del Skrevet 13. april 2020 9 minutter siden, Flamme skrev: Hvis du utdyper hva du ønsker svar på, så blir det lettere å få gode svar. Jeg er egentlig ikke ute etter noe konkret svar. Jeg vil høre andres syn og forhold på natur og dyr😃 Hva hadde natur vært uten dyr for eksempel? Anonymkode: 0db36...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Del Skrevet 13. april 2020 Nå,vet jeg ikke helt hva du vil frem til, men la oss si det sånn at jeg både er utdannet innen hagebruk/landbruk, friluftsliv og er pedagog. I tillegg har jeg løpt orientering, hatt hund, bor omtrent i fjæresteinene, mater småfugler på vinteren, har drevet en del på med hest og elsker å ri på tur. Jeg liker også å gå på fisketur eller ro ut med båt. Jeg kunne ikke tenkt meg til å bo i byen, da jeg raskt blir irritabel av trafikk og støy og å føle at det alltid er noen i nærheten som jeg må ta hensyn til ( har prøvd) men tar gjerne en helgetur eller ferie der. Jeg liker å sanke mat og kan mye om spiselige vekster. Før noen tror at jeg er et formidabelt friluftsmenneske, så,vil jeg også fortelle at jeg elsker å dra « på byen» , sitter gjerne foran skjermen/ drive på med data og liker innendørs sysler. Anonymkode: a0769...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Del Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå,vet jeg ikke helt hva du vil frem til, men la oss si det sånn at jeg både er utdannet innen hagebruk/landbruk, friluftsliv og er pedagog. I tillegg har jeg løpt orientering, hatt hund, bor omtrent i fjæresteinene, mater småfugler på vinteren, har drevet en del på med hest og elsker å ri på tur. Jeg liker også å gå på fisketur eller ro ut med båt. Jeg kunne ikke tenkt meg til å bo i byen, da jeg raskt blir irritabel av trafikk og støy og å føle at det alltid er noen i nærheten som jeg må ta hensyn til ( har prøvd) men tar gjerne en helgetur eller ferie der. Jeg liker å sanke mat og kan mye om spiselige vekster. Før noen tror at jeg er et formidabelt friluftsmenneske, så,vil jeg også fortelle at jeg elsker å dra « på byen» , sitter gjerne foran skjermen/ drive på med data og liker innendørs sysler. Anonymkode: a0769...284 Ingen svar er feil! Godt svart Anonymkode: 0db36...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 13. april 2020 #8 Del Skrevet 13. april 2020 Har et veldig nært forhold til natur. Dyr derimot varierer etter at jeg som voksen utviklet en del allergier😫 Måtte gi bort kattene og jeg tror jeg reagerer på hest også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Del Skrevet 13. april 2020 Jeg kan ikke leve uten dyr og natur, å bo i byer fungerer ekstremt dårlig for meg. Anonymkode: 02ef8...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå