Gå til innhold

Hva er ditt forhold til dyr og natur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Flamme skrev:

Har et veldig nært forhold til dyr og natur.

Hvordan? Kan du utdype?

Anonymkode: 0db36...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan? Kan du utdype?

Anonymkode: 0db36...08a

Hvis du utdyper hva du ønsker svar på, så blir det lettere å få gode svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Flamme skrev:

Hvis du utdyper hva du ønsker svar på, så blir det lettere å få gode svar.

Jeg er egentlig ikke ute etter noe konkret svar. Jeg vil høre andres syn og forhold på natur og dyr😃 Hva hadde natur vært uten dyr for eksempel? 

Anonymkode: 0db36...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå,vet jeg ikke helt hva du vil frem til, men la oss si det sånn at jeg både er utdannet innen hagebruk/landbruk, friluftsliv og er pedagog. I tillegg har jeg løpt orientering, hatt hund, bor omtrent i fjæresteinene, mater småfugler på vinteren, har drevet en del på med hest og elsker å ri på tur. Jeg liker også å gå på fisketur eller ro ut med båt.  Jeg kunne ikke tenkt meg til å bo i byen, da jeg raskt blir irritabel av trafikk og støy og å føle at det alltid er noen i nærheten som jeg må ta hensyn til ( har prøvd) men tar gjerne en helgetur eller ferie der. 

Jeg liker å sanke mat og kan mye om spiselige vekster. 

Før noen tror at jeg er et formidabelt friluftsmenneske, så,vil jeg også fortelle at jeg elsker å dra « på byen» , sitter gjerne foran skjermen/ drive på med data og liker innendørs sysler. 

Anonymkode: a0769...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå,vet jeg ikke helt hva du vil frem til, men la oss si det sånn at jeg både er utdannet innen hagebruk/landbruk, friluftsliv og er pedagog. I tillegg har jeg løpt orientering, hatt hund, bor omtrent i fjæresteinene, mater småfugler på vinteren, har drevet en del på med hest og elsker å ri på tur. Jeg liker også å gå på fisketur eller ro ut med båt.  Jeg kunne ikke tenkt meg til å bo i byen, da jeg raskt blir irritabel av trafikk og støy og å føle at det alltid er noen i nærheten som jeg må ta hensyn til ( har prøvd) men tar gjerne en helgetur eller ferie der. 

Jeg liker å sanke mat og kan mye om spiselige vekster. 

Før noen tror at jeg er et formidabelt friluftsmenneske, så,vil jeg også fortelle at jeg elsker å dra « på byen» , sitter gjerne foran skjermen/ drive på med data og liker innendørs sysler. 

Anonymkode: a0769...284

Ingen svar er feil! Godt svart

Anonymkode: 0db36...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et veldig nært forhold til natur. Dyr derimot varierer etter at jeg som voksen utviklet en del allergier😫 Måtte gi bort kattene og jeg tror jeg reagerer på hest også nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke leve uten dyr og natur, å bo i byer fungerer ekstremt dårlig for meg.

Anonymkode: 02ef8...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...