Gå til innhold

Jobbe som hundekjører

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisan

Jeg overveier at søke jobb som hundekjører/handler, men vil gjerne høre litt mer om det, lønn, hverdag osv. min økonomi er ikke den beste, så ønsker selvfølgelig at jeg i det minste  kan få det til at kjøre runt. Og der er veldig lite hjelp fra google. 

Fortell også gjerne hvor dere jobbet, men ikke et krav :)

Anonymkode: 12782...3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisan

Jeg overveier at søke jobb som hundekjører/handler, men vil gjerne høre litt mer om det, lønn, hverdag osv. min økonomi er ikke den beste, så ønsker selvfølgelig at jeg i det minste  kan få det til at kjøre runt. Og der er veldig lite hjelp fra google. 

Fortell også gjerne hvor dere jobbet, men ikke et krav :)

Anonymkode: 12782...3dc

Søke jobb som hundekjører når du ikke har noe kjennskap til hundekjøring?!

Skrevet
2 timer siden, poli10 skrev:

Søke jobb som hundekjører når du ikke har noe kjennskap til hundekjøring?!

Det kan gå bra. Mange som trenger handler-hjelp og ønsker å lære bort. Alle må starte en plass. 

Jobben er knallhard, og helt sikkert veldig givende, men ikke noe du blir rik på. Regn med å få dekket kost + losji og kanskje noen småkroner utenom. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange ulike aktører som har hund, turist, private etc etc,  så ring de som lyser ut stillingen og forhør deg med dem. De. Fleste som jobber hos andre som handler ser på det som en lærlingplass for å komme i gang selv en gang.

Anonymkode: a4eb5...624

Skrevet

Særdeles dårlig lønnet, de fleste som tar handler/kjørejobber gjør det for å bygge egen erfaring om hundekjøring. Tror ikke det er noe å leve av i lengden. Men gøy å holde på med  :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...