Gå til innhold

Noen som har erfaringer med denne slanke kur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter og har vært gravid sliter jeg med å gå ned i vekt og er sykt desp på og få kroppen min litt tilbake, og lurer på om noen har erfaringer med denne eller en som funker?C315A865-66BD-4A2D-B929-505170BF2B04.thumb.jpeg.bf199a19b9e5f9e6e132779e5dc41a21.jpeg

Anonymkode: c572b...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntak av chili forbrenner ikke ekstra kalorier. Bruk pengene på ernæringsfysiolog heller enn kosttilskudd.

• Liker 2
Skrevet

Hadde gått for lavkarbo. Fikk meg ned i vekt etter svangerskap 

• Liker 2
Skrevet

Jeg anbefaler også lavkarbo, hold deg unna sukker.

Sleit med vekten selv. Går på MetaBurn selv, fungerer fint med å dempe søtsuget :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så sykt desp, så kan du for eksempel kjøpe deg joggesko.

Anonymkode: b577d...251

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2020 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Etter og har vært gravid sliter jeg med å gå ned i vekt og er sykt desp på og få kroppen min litt tilbake, og lurer på om noen har erfaringer med denne eller en som funker?C315A865-66BD-4A2D-B929-505170BF2B04.thumb.jpeg.bf199a19b9e5f9e6e132779e5dc41a21.jpeg

Anonymkode: c572b...b81

Jepp, brukte den i et år. Fungerte fordi det minsket sulthet følelsen. Men synes royal burn virket bedre på den måten. Men du finner ingen piller som gjør deg slankere. Bare piller som fjerner sulten. 

Anonymkode: 40015...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Du må å tenke på om du vil gå ned i vekt, eller stramme opp. Ned i vekt får du gjennom å spise mindre/bedre, strammere kropp får du ved å trene. 

Anonymkode: 40015...cd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

You can do it! Ikke vær så lat :)

Anonymkode: 15d51...b97

Skrevet

Det er kun en ting som fungerer, og det er å bruke mer energi enn det man tar inn. Verken chili, keto, lavkarbo, banandietten, 16:8 etc er noe magisk ved. Alt handler til syvende og sist om energien inn og ut. MEN, det betyr ikke at man må ha kaloriunderskudd  ettersom en kalori ikke bare er en kalori, men en hel kjemisk forbindelse, og god kvalitetsmat gir deg et helt annet utfall enn de samme kaloriene i sjokolade.

Spar pengene.

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Ja, sunn mat og ikke spise for mye har mye å si.

Nå har bruk Metaburn en stund, finner den ved å søke på nettet, opplever at den fungerer fint med å unngå søtsuget mitt :) 

Skrevet
På 15.4.2020 den 16.06, AnonymBruker skrev:

Hvis du er så sykt desp, så kan du for eksempel kjøpe deg joggesko.

Anonymkode: b577d...251

Sykt desp, men ikke SÅ sykt desp. Får være grenser for sykt desp.

Anonymkode: 831a9...b98

Skrevet

Til info: https://relis.no/Bivirkninger/Nytt_om_bivirkninger/2014/Chili_Burn__et_plantebasert_produkt__og_alvorlige_leverreaksjoner/

Som flere her skriver så er det varige endringer som skal til. Finn ut hva som gjør at du er overvektig. Er det at du småspiser mye, spiser for mye søtsaker, spiser for store porsjoner, alltid bruker fete pålegg osv? Så endrer du gradvis på de vanene du vet bidrar til din overvekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...