Gå til innhold

Avstandsforhold nå..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et avstandsforhold med en fin mann som bor i et av våre naboland. Nå er det 5 uker siden vi sist møttes, og selv om det ikke høres så lenge ut, så føles det som en evighet. Jeg har kjent spesielt på det nå i påsken, da vi skulle ha vært sammen, men har vært alene på hver vår kant i stedet.

Uvissheten om når vi kan møtes igjen, gjør det enda vanskeligere. Jeg klarte som sagt å holde motet oppe helt frem til de siste dagene, og prøver å tenke positivt ved å tenke på at jeg er frisk, har en jobb jeg kan gå til osv., men nå er det bare tungt.. Kjenner at jeg er så misunnelig på alle som har sine kjære her, og kan være sammen med de hver dag.

Leste nettopp at man bør forberede seg på hjemmesommer, og fikk en skikkelig dårlig følelse. Om vi ikke får ses på et halvt år, så vet jeg ikke hvordan dette kan gå, vi har ikke vært sammen så lenge (1 år), til at vi kan være borte fra hverandre så lenge, føler jeg. Hvordan kan et så nytt forhold overleve dette? 

Måtte bare lufte meg litt her jeg sitter med denne håpløse følelsen.. Er det andre der som er i lik situasjon? Noen som har noen gode tips, eller oppmuntrende ord?

Noen som tror det er en sjanse for å kunne kjøre til nabolandene våre i løpet av de neste månedene?

Anonymkode: 62a7e...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

×
×
  • Opprett ny...