Gå til innhold

til dere som ikke liker tyrkia!se hit litt

Fremhevede innlegg

Gjest gjestakkuratnå
Skrevet

jeg hadde aldri vært i tyrkia tidligere. men etter en trang økonomi i familien så var dette et sted som ble anbefalt meg. vi er to voksne og to barn og ønsket å komme til et sted vi kunne nyet solen og varmen, samt leve billig...

lest masse om tyrkia på nett, og jammen meg stod det masse negativt. man snakker om disse selgerne som "drar" deg inn i butikkene.. om uhøfflige mennesker, om søpplete gater osv osv osv... der ekjenne rnok til det..

jeg tok uansett sjansen og pakket kofferten og dro til alanya! og jeg må si jeg var litt skeptisk ja! men aldri har jeg vært borti maken til utrolige mennesker! skal jeg noen gang reise igjen så skal jeg tilbake.

for det første, her går søppelbilene hver dag, inget skit i gatene, ikke søppel å se. jeg kunne nesten ikke se en røyksneip på gatene...

menneskene var utrolig så barmhjertige og respektfulle. de løp mot meg dersom jeg hadde tungt å bære, trengte hjelp eller noe slik, dette gjaldt også min mann (slik atdet var ikke bare kvinner)de hilser pent og virkelig bryr seg.

selgerne, de dro meg ikke inn i butikkene. ja de hilste på oss og spurte om vi ville ha en titt og ville vi ikke var det greit...

virkelig, er dette et land man kan anbefale!!! jeg kommer ikke til å lytte til andres erfaringer, og motsod det hele og tok sjansen og angrer ikke. vi hadde en vellykket ferie og drar gjerne igjen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Spania er også søppelbilene rundt om hver dag, bare i Norge de kommer annenhver uke...

Jeg har vært i Tyrkia, og syntes det var ubehaglig med oppmerksomheten jeg fikk (blond og blå øyne).

Jeg har også hørt om flere som har syntes det har vært ekkelt. Men det har helt sikkert blitt bedre de siste årene! Nå er det jo mye mer vanlig for nordboere å dra til Tyrkia (ikke bare ferie, men også bosette seg!), så de har nok blitt mer vant til oss blåøytde. :wink:

Skrevet

Vi hadde også en kjempefin ferie til Tyrkia (Marmaris). Riktignok var noen selgere innpåslitne, men ikke sånn at det ble et problem. Vi opplevde masse i dette spennende landet!!

I Spania er også søppelbilene rundt om hver dag, bare i Norge de kommer annenhver uke...

Helt på siden, men jeg har aldri opplevd at de bare kommer annenhver uke... :wink:

Skrevet

Helt på siden, men jeg har aldri opplevd at de bare kommer annenhver uke... :wink:

Om vinteren så..

Skrevet

Om vinteren så..

nei... :klø:

Skrevet

Her er det hver uke, i andre land kommer de aldri. At det er oftere i varme land, har gjerne med å gjøre at det er nettopp -varme - land, noe som gjør at det stinker raskere.

Skrevet

Her hos oss kommer de annenhver fredag.

Gjest gjest1
Skrevet

Her hos oss kommer de annenhver fredag.

Hva har dette med tråden å gjøre egentlig??? :klø:

Skrevet

Hva har dette med tråden å gjøre egentlig??? :klø:

:ler:
Gjest ZorbaTheGreek
Skrevet

Så du tror det er bare tøys at så mange misliker Tyrkia? ...og at det ikke har noe med landet og kulturen å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...