Gå til innhold

Trekant - hvilken sammensetting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spurte kona her en dag; hvis vi skulle hatt trekant, skulle det vært 2 menn og en knvinne, eller 2 kvinner og en mann. Hun svarte kontant 2 kvinner. Finfint tenker jeg. Da har hun tenkt på det 🙂 Og jeg kunne heller ikke tenke meg å kjenne annen manns baller klaske mot min mens vi tar kona i mi i dobbel. Noe å jobbe videre med her altså.

Hva tenker dere andre? Si gjerne om dere er mann eller kvinne.

Har dere prøvd begge varianter? Hva var best? 

Anonymkode: 8936f...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne her. Det hadde nok ikke vært aktuelt i et forhold om det ikke viser seg at han liker se dama med andre menn. Selv da er det under sterk tvil. Jeg vil ikke dele partneren min seksuelt med andre og har ikke behov for andre enn partneren selv når jeg er i et forhold. 

Som singel kunne jeg prøvd med to andre menn eller bare kvinner om det kom noen interessante. 2 kvinner og 1 mann er ikke særlig interessant. Mer spennende å delta på noe der mennene vil prøve seg på hverandre enn å se han med en annen kvinne. 

Anonymkode: 5feee...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 voksne 

Anonymkode: 22b3b...883

Enig. Det tenker jeg også. 
Min partner ønsker ikke å være sammen med en annen kvinne. Derimot vil hun gjerne se meg ha sex med en annen mann, og etter det har skjedd også delta selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...