Gå til innhold

Sprute i rumpa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi faen i rævpulinga så slipper du å få løs mage av det. Rasshullet er beregnet får transport av dritten ut av kroppen, og ikke til å putte noe inn i. Det må vel være lett og forstå for alle oppegående mennesker 

Anonymkode: 315b0...6e5

KG blir aldri bedre enn dette :(

Trådstarter stiller to konkrete spørsmål, og du presterer å lire av deg dine personlige og nedlatende meninger om temaet, helt uten å besvare spørsmålene! Hvorfor gidder du i det hele tatt å gå inn på en tråd og bruke tid på å proklamere hva du mener?! Det har null relevans for temaet, og TS får ikke tilført noe som helst av verdi.

Anonymkode: cd6cf...aaf

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir som regel alltid løsmaget rett etter at mannen min har kommet i analen. 

Andre som har det slik? Er det en fysiologisk forklaring på hvorfor dette fungerer nærmest som et klyster?

Anonymkode: f8e58...c2d

Dette er en helt naturlig og ufarlig reaksjon på at tarmen blir smørt bedre når sæden pumpes inn. Kroppen reagerer med peristaltiske (muskelsammentrekkende) bevegelser i tarmen, slik at man etterhvert må gå på do. Dette er hvordan Microlax og andre typer klyster fungerer.

Den viktigste funksjonen til den nedre delen av tarmen er å utvinne vann fra maten man har spist, så tarminnholdet blir tørrere og tørrere inntil det når rumpa. Dette medfører at det noen ganger sitter for godt fast og man blir forstoppet. Klyster er en god løsning på dette, og er også en kilde til seksuell nytelse for noen.

Det er sunt å gå ofte på do, så ikke bekymre deg. 

Anonymkode: c27cb...f63

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KG blir aldri bedre enn dette :(

Trådstarter stiller to konkrete spørsmål, og du presterer å lire av deg dine personlige og nedlatende meninger om temaet, helt uten å besvare spørsmålene! Hvorfor gidder du i det hele tatt å gå inn på en tråd og bruke tid på å proklamere hva du mener?! Det har null relevans for temaet, og TS får ikke tilført noe som helst av verdi.

Hvilken relevans har svaret ditt på temaet?

Hvis TS slutter med rævpulinga, blir det slutt på løs mage pga sæd i tarmen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken relevans har svaret ditt på temaet?

Hvis TS slutter med rævpulinga, blir det slutt på løs mage pga sæd i tarmen

Skaff deg et liv!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg et liv!

Og med det tenker du?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og med det tenker du?

Slutte med trolling på KG.

Anonymkode: c27cb...f63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er fakta. Ikke fantasi

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes knapt noe bedre på denne jord enn å tømme seg i rævhullet på en kvinne.

Anonymkode: 97d25...f61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Gi faen i rævpulinga så slipper du å få løs mage av det. Rasshullet er beregnet får transport av dritten ut av kroppen, og ikke til å putte noe inn i. Det må vel være lett og forstå for alle oppegående mennesker 

Tydeligvis ikke...fy fan så glad jeg er for at jeg ikke skal ha noe som helst med mannfolk å gjøre..ever! Når ikke fitta er bra nok, kan det være det samme med hele pulinga. 

Anonymkode: 21865...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må kutte ut slikking og suging og da. 

Anonymkode: 06ef1...a05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får droppe kyssing også da, siden munnen er til for å stappe mat inni og snakke.

Anonymkode: 97d25...f61

Dårlig sammenligning da munn er skapt for bl.a å kunne kysse 🙄

Anonymkode: 72b8f...eaf

AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2020 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Synes dere det er deilig å få sæd i rumpa?

Anonymkode: 07604...1f2

Ikke akkurat ettersom man må presse det ut i etterkant. 

Når det er sagt har jeg ikke opplevd det TS gjør, men har det alltid vært naturlig for meg å gå på do 1-2 ganger i uken. Så det er generelt lite som skjer, og ingenting så lenge jeg har rengjort meg på forhånd. 

Anonymkode: de105...547

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig sammenligning da munn er skapt for bl.a å kunne kysse 🙄

Anonymkode: 72b8f...eaf

Vet ikke om du er ironisk her, men jeg håper da det. 

Anonymkode: de105...547

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...