Gå til innhold

Sprute i rumpa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir som regel alltid løsmaget rett etter at mannen min har kommet i analen. 

Andre som har det slik? Er det en fysiologisk forklaring på hvorfor dette fungerer nærmest som et klyster?

Anonymkode: f8e58...c2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Det er jo ikke meningen at noe skal innover der. Merker det samme bare jeg f.eks smører på en salve som havner på åpningen og rett innafor. Så å få en større mengde opp etter det er pumpet luft opp ved penetrering gir ikke det beste resultatet sammen med en allerede midlertidig løsere lukkemuskel. 

Anonymkode: 0a9fb...d87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker alltid kondom på analsex 🙂 

Anonymkode: 0af26...f93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruk kondom! Mye tryggere og ryddigere.

Anonymkode: e7759...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi faen i rævpulinga så slipper du å få løs mage av det. Rasshullet er beregnet får transport av dritten ut av kroppen, og ikke til å putte noe inn i. Det må vel være lett og forstå for alle oppegående mennesker 

Anonymkode: 315b0...6e5

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Gi faen i rævpulinga så slipper du å få løs mage av det. Rasshullet er beregnet får transport av dritten ut av kroppen, og ikke til å putte noe inn i. Det må vel være lett og forstå for alle oppegående mennesker 

😅

Anonymkode: ccfe7...bd6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Naturlig klyx dette. 

Anonymkode: 9d171...f4c

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Får droppe kyssing også da, siden munnen er til for å stappe mat inni og snakke.

Anonymkode: 97d25...f61

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det samme her også. Jeg må alltid på do en stund etterpå, enten vi bruker kondom eller ikke. Etter hvert har vi nok blitt litt lei av dette og gått tilbake til den vanlige måten!!

Anonymkode: 507f4...818

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Tenker både sperm(smøring) og bevegelse kan sette i gang prosesser 😅 

Anonymkode: 1c044...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Det anbefales at tarmen tømmes hver dag. Kan da daglig analsex anbefales hvis du har litt treg mage, eller?

Anonymkode: 20915...c52

AnonymBruker
Skrevet

Tror vel ikke at analsex er det mest hensiktsmessige da! Men at det fører til tømning skal være visst. Hadde analsex en morgen på telttur på fjellet i fjor og hadde da vært forstoppet noen dager. Mindre enn en halvtime senere var den forstoppelsen historie.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får droppe kyssing også da, siden munnen er til for å stappe mat inni og snakke.

Anonymkode: 97d25...f61

Helt riktig, du har skjønt det 👍

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helt riktig, du har skjønt det 👍

Det er jo nøyaktig det du sier, logikken bak vil gjelde like mye for kyssing som for analsex, og mye annen form for sex også i grunn.

Vi viker tross alt rimelig langt fra det vi er skapt for å gjøre, enten det gjelder å stappe tunger inn i hverandres munn eller analsex.

Anonymkode: 24418...2d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 14a28...606

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nøyaktig det du sier, logikken bak vil gjelde like mye for kyssing som for analsex, og mye annen form for sex også i grunn.

Vi viker tross alt rimelig langt fra det vi er skapt for å gjøre, enten det gjelder å stappe tunger inn i hverandres munn eller analsex.

Anonymkode: 24418...2d0

Har du vanskelig for å lese?

Jeg skriver følgende:Helt riktig , du har skjønt  det 👍. Ser du det, eller er det vanskelig for deg?

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir som regel alltid løsmaget rett etter at mannen min har kommet i analen. 

Andre som har det slik? Er det en fysiologisk forklaring på hvorfor dette fungerer nærmest som et klyster?

Anonymkode: f8e58...c2d

Løsmunnet blir du også, fy faen så ekkelt. 

Anonymkode: e68b6...5e5

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løsmunnet blir du også, fy faen så ekkelt. 

Anonymkode: e68b6...5e5

Det var da en litt slem kommentar på et saklig spørsmål.

Skrevet

Fungerer som klyster.  Kondom, eller trekke seg ut, sikkert bra som lotion på ryggen :) Sperm inneholder mye proteiner, sånn sett kan det være greit å ta det oralt, men ikke etter å vært i toern uten kondom  :eeeh:

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det er deilig å få sæd i rumpa?

Anonymkode: 07604...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...