AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Merker litt etter eggløsning og frem til blødning (går på minipille, men merker at jeg har eggløsning og får også en mens lignende blødning to uker etter der igjen) så blir jeg voldsomt nedfor. Syntes plutselig utseendet mitt er grusomt, får ikke til håret mitt, er irritabel og ja, føler meg generelt grusom. Flere som syntes de blir stygg når de har pms? Klarer ikke finne noe positivt ved meg selv utseende messing akkurat da, og lurer på om det bare er i hodet mitt eller om man faktisk blir mindre attraktiv mellom eggløsning og mens? Så fort mensen starter opp kommer energien tilbake og jeg føler med ett at jeg ser mye bedre ut! Flere som har det sånn? Anonymkode: 65ff4...f7c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Merker litt etter eggløsning og frem til blødning (går på minipille, men merker at jeg har eggløsning og får også en mens lignende blødning to uker etter der igjen) så blir jeg voldsomt nedfor. Syntes plutselig utseendet mitt er grusomt, får ikke til håret mitt, er irritabel og ja, føler meg generelt grusom. Flere som syntes de blir stygg når de har pms? Klarer ikke finne noe positivt ved meg selv utseende messing akkurat da, og lurer på om det bare er i hodet mitt eller om man faktisk blir mindre attraktiv mellom eggløsning og mens? Så fort mensen starter opp kommer energien tilbake og jeg føler med ett at jeg ser mye bedre ut! Flere som har det sånn? Anonymkode: 65ff4...f7c Ja jeg har det likt. Ikke nødvendigvis utseende-delen annet enn at jeg føler meg mer "oppblåst og feit". Men jeg blir helt i kjelleren rett før mensen og de første dagene, så ille at jeg ikke ser noe grunn til å leve. Går helt ned i kjelleren. Jeg lider av pmdd. Mulig du også gjør det. Anonymkode: fc3eb...299
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Yaz og yasminelle sies å ha innhold i seg som kan motvirke dette. Det samme med antidepressive en uke før mens. Men jeg har ikke prøvd dette enda, da jeg generelt føler meg crap på ppiller.. Hvis jeg kunne fjernet hele mensen-driten, hadde jeg gjort det med glede. Anonymkode: fc3eb...299
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Prøv vanndrivende, d hjelper meg. Anonymkode: e5496...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå